plommon -

Alla inlägg under oktober 2012

Av KAJSA-STINA - 30 oktober 2012 13:41

   

Av KAJSA-STINA - 28 oktober 2012 20:45


målade mina naglar tidigare idag, vart riktigt nöjd!

slänger även in en bild på almas naglar som jag målade när hon var hos mig också.


   

Av KAJSA-STINA - 28 oktober 2012 17:51


jobbat stenhårt i skolan, hade mys i skolan med bak, film, hallonsoda och chokladbollar, hängt runt med alma och bakat kladdkaka, vart med elli har jag också, ätit massor ban&jerry's med lovisa, firat mammas namnsdag med tårta, gått den årliga spökvandringen med tjejerna, efter det sov vi alla hos filippa också precis som förra året! nu är det höstlov och det är ju himla skönt. nu väntas kycklingsallad, adios 

Av KAJSA-STINA - 28 oktober 2012 11:17

thai 2010 

Av KAJSA-STINA - 23 oktober 2012 07:27

två färska bilder som jag tog precis nyss får ni!

tisdag, vi börjar tidigt och slutar sent, går till 4 idag. vi har teknik, matte, musik och hemkunskap, så det är ju ändå okej.
nu måste jag dra på mig några byxor, vi ses!

Av KAJSA-STINA - 22 oktober 2012 20:41

nu kör vi sista veckan innan höstlov!

Av KAJSA-STINA - 21 oktober 2012 19:51

   

lite nytt 

 

åkte till marieberg med min lilla mamma idag, vi tog en fika och sen mötte vi upp lovisa som hade vart på ikea, jag köpte två tröjor, ny mascara och balsamspray. sen åkte vi hem till mig och jag och lovisa spelade sims hela tiden haha.

nu ska jag väll snart ta en dusch, skola imorgon ju!

Ovido - Quiz & Flashcards