plommon -

Alla inlägg under augusti 2012

Av KAJSA-STINA - 30 augusti 2012 18:59

1. Fullständigt namn? - kajsa-stina andersson
2. Exakt ålder? - 13 år, 6 månader ganska exakt ja
3. Vart bor du? - örebru
4. Bor tillsammans med? - mami och papi
5. Husdjur? - don't have
6. Färg på ditt hus? - vet inte
7. När är du född? - 9 mars 1990 kl. 08;03
8. Klass? - 7B
9. Vilket år tar du studenten? - när tar man studenten?
10. Något jobb? - ne
11. När ska du sova ikväll? - dunno
13. Duschat idag? - nope

14. Kramat någon idag? - ja säkert
15. Pussat någon idag? - nej
16. Vad har du ätit? - toast, toast, godis. roligt liv asså.
17. Dagens klädsel? - ridkläder och mjukis nu.
19. Dagens sötnos? - hampus ♥
20. Dagens roligaste? - lina.
21. Har du många vänner? - vad är mycket?
22. Hur många har du kysst? - puss
23. Vem kramade du senast? - maisa tror jag hahaha
24. Hur många vill du ha sex med? - hahahaha wtf
25. Hur många har varit otrogna med dig? - nada
27. Har du pojk-/flickvän? - NEJNEJNEJNEJ OKEJ?
28. Vem pratade du med i telefon senast? - ari
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - säkert typ kik av maisa och hom skrev "durå"

FAVORIT:
31. Film? - finns så många ju
32. Låt? - åh va svårt
33. Mat? -kebab <3<3
34. Dryck? - mjölk hahaha
37. Stad? - newyork, bangkok, london och alla domdär coola
38. Land? - thai
39. Ämne i skolan? - hk
40. År? - vadå år pajas

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - jag vet inte
42. Personen du kysste? - jag vet inte

43. Gången du spydde? - jag vet inte
44. Gången du grät? - jag vet inte
45. Pizzan du åt? - omnomnom
46. Gången du var i göteborg? - förra året
47. Gången du var i stockholm? - i juni någongång
48. Gången du var full? - oh dude everyday
49. Gången du var hög? - säkert typ igår
50. Personen som såg dig gråta? - jag vet inte

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - svårt val
52. Hund eller katt? - hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på
54. Tv-spel eller datorspel? - dator jao
55. Singel eller upptagen? - singel
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? -  lunarstorm <3<33<<333<333 nejmen
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? - bb
60. Svart hår eller blont? - åh båda är fint fast blond
61. Blåa ögon eller bruna? - brunt
62. Choklad eller lakrits? - choklad <3
63. Göteborg eller stockholm? - sthlm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - venster
65. Coca cola eller fanta? - cola
66. Pizza eller kebab? - kebab
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - älskas
69. Leva eller dö? - leva?

ANTAL:
70. Personer du älskar? - åh ja många
71. Personer du hatar? - några få
72. Personer som sagt jag älskar dig? - jo duvet jag räknar
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - HAHAHHAHAHA VA FULT
74. Glassar du ätit på en dag? - säkert typ 7
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - inga
76. Gånger du haft minnesluckor? - inga
77. Piercingar har du? - inga
78. Personer du saknar just nu? - många
79. Gånger ditt hjärta brustit? - hahahaha inga

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - justin bieber <333<33
81. Ska du träffa imorgon? - hela skolan
82. Sjöng du senast för? - mitt fönster
83. Hade du senast en msnkonversation med? - åh finns msn fortfarande
84. Spelade du tv-spel med senast? - mig själv säkert
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - jb <3<33
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - mi själv
87. Förtjänar att dö? - ingen
89. Vill du sova brevid inatt? - jb <3<33333<

VAD:
90. Gör dig glad? - allt
91. Gör dig ledsen? - allt
92. Vad vill du helst göra nu? - äta jag svälter
93. Önskar du att du slapp göra? - dö hahaha
94. Vill du ha nu? - eh
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - ett liv
96. Längtar du till? - finns inget att längta till
97. Tycker du om dina betyg? - sådär
98. Ångrar du i ditt liv? - typ allt
99. Är det bästa som har hänt dig? - mina otroligt fina bästavänner


omg

Av KAJSA-STINA - 30 augusti 2012 17:41

den 25 augusti va fyllde ju min blogg 2 år ju :o

åh grattis plommon <3

                   

       

Av KAJSA-STINA - 29 augusti 2012 20:35

nu är jag tillbaka efter en mindre bloggpaus, det vart bara för mycket att tänka på, men nu har skolan kommit igång på riktigt och jag är tillbaka! tjoho


 

Av KAJSA-STINA - 22 augusti 2012 16:19

som ni förstår är det ganska mycket just nu, att tänka på. allt är helt nytt osv.

men idag har klassen vart i ånnaboda, vi samlades 08:50 vid resecentrum och åkte buss c:

det va väldigt kul faktiskt, vi fick uppdrag osv, sen åt alla kycklingsallad med currysås och så grillade vi pinnbröd, äckligt men mys <3

börjar gilla min klass mer och mer nu (y)

nu ska jag fixa mina naglar lite, pos

Av KAJSA-STINA - 20 augusti 2012 18:13

idag va det ju första dagen i sjuan, woho. det äger, allt förändras från sexan och nu får vi göra mycket mer! chillpill. fast vi fick typ sämsta schemat, seriöst. fast nu får vi ju lite sovmorgon också :D
vi har ju fått en helt ny klass med nya klassrum, lärare och ämnen! och en massa nya kompisar som msn kommer lära känna också!
här kan ni se vårt schema också btw.

Av KAJSA-STINA - 20 augusti 2012 15:37

 

<3

Av KAJSA-STINA - 19 augusti 2012 16:56

saknar dig bästavän <3


         

Ovido - Quiz & Flashcards