plommon -

Alla inlägg under september 2011

Av KAJSA-STINA - 30 september 2011 20:43

ska inte uppdatera mer idag, ska sova efter idål och imorgon blire stallet, efter det drar jag och lovisa till g-vik och chillar i bubbelpoolarna. aha, så godnatt och vi ses imorgon.


nördad låt:

Av KAJSA-STINA - 30 september 2011 18:59

som jag har längtat äntligen fredag,

skola, bra. slutade tidigt, hade utvecklingssamtal, gick bra. va med emma efter, jag nördade hennes mobil och hon nördade mig data. sen stack vi till lekparken och drev med alla barn, nemen vi låg och chillade, garvade och pratade i kompisgungan <3 aw

sen så åkte hon hem och jag satte mig vid datan..........


klockan 8 äre idol och fredags mys men mammis <3

chips och dipp, <3

men oj HAHAHAHAH va glad jag vart 

Av KAJSA-STINA - 30 september 2011 18:08

spelar för fullt, har förlårat så grymt mycket pengar så jag har panik just nu, omg.

nu ska jag spela ennu mer, eh.


 

Av KAJSA-STINA - 30 september 2011 07:13

ska snart till skolanaalalalasbfgkjsbd, efter skolan - utvecklingssamtal. woho.

hoppas det går bra, och idag gäller det, hejaheja

aja, nu ska jag bara äta lite frukost, tjatja


första gången jag kollar in i camen, lolololol 

Av KAJSA-STINA - 29 september 2011 21:43

har haft fett bra statestik idag <3


 

Av KAJSA-STINA - 29 september 2011 21:37

   

Av KAJSA-STINA - 29 september 2011 21:22

någon ville se i detalj, kommer inte ihåg vem, men här:


 

Av KAJSA-STINA - 29 september 2011 21:19

                   


vi hade orgentering (?) om ni undrade, eheheh.

Ovido - Quiz & Flashcards