plommon -

Alla inlägg under mars 2011

Av KAJSA-STINA - 31 mars 2011 22:38

måste bara skriva en sak, älskar er. ♥

idag är det sista mars, och denna månad har jag haft besökar rekord, jag har aldrig haft såhär många besökare, tack. det är ni som gör bloggen ;* ♥


   

Av KAJSA-STINA - 31 mars 2011 22:35

godnatt.



Av KAJSA-STINA - 31 mars 2011 22:18

kan inget till musikprovet imorgon, men whatever. bara för att jag har minne som en guldfisk.


vi slutade tidigare idag, för att vi hade mattedag, så vi slutade halv2, men jag kom hem 3, pågrund av kevin k, albin w och arian. dom är sjukt störda. snor alla mina inbjudningar, cyklar omkring på min cykel, tar min väska och kastar iväg min frukt. :c inte kul asså, cp barn är dom.


men nu ska jag sova, är piss trött och är inte på gott humör, okok? godnatt och kommentera era kottar. hämnd på lovisa kommer imorgon. du får ni skratta. ♥


älskade guldfiskar ♥  

Av KAJSA-STINA - 31 mars 2011 21:15


svar;   


nu ska lovisa svedberg få hämnd för att hon kallar mig för handikappad schimpans.. vad sägs som lite ovisade fina bilder på lovisa ? (a) sånna har jag massor av.

Av KAJSA-STINA - 31 mars 2011 15:46

omg, har två prov och två förhör imorgon, har pluggat sen jag kom hem från skolan. och nu ska jag sova, vaknar nog ikväll, godnatt sålänge :))


och förresten, så ska jag ju ha kalas på bodaborg på söndar, taggad är jag :DDDDDD

och HAHA, julia ringde förut hon bah; hej det ä julia, jag; hej! hon; vilken är dig favoritfärg? jag; råååsaaa ♥ hon; okej hejdå :D jag; okej haha. sen 5 sikunder ringde hon igen, hon; heeeej det ä julia igen, jag; haha hej ! hon; gillar du guul? och råååsaaa? jag; ja, asså det ä fint.. hon: okej, hejdåå :D jag, hejdåååå HAHA. ah, det var ju jätte kul, men ah :D gonatt ♥



HAHAHA omg, kommer ihåg när jag gjorde den här för typ 1000000 år sen :o      

Av KAJSA-STINA - 31 mars 2011 15:26

så himla fin video asså, bevisar verkligen att justin bara är en helt vanlig kille, som bara har fått sin dröm uppfylld. 


Av KAJSA-STINA - 31 mars 2011 14:58

 

Av KAJSA-STINA - 30 mars 2011 21:13

jaow, idag var det chill dag i skolan, bild, no, lunch, slöjd, matte och klassråd, KAN DAGEN UTANTILL FÖR ATT DET ÄR SÅ ROLIG :D och ja, jag är seriös nu ;)

OCH, på syslöjden vart jag klar med min anka :DDDDDDDDD den är såååå söööööööööt ♥


  


godnajt, så ses vi imorgon :D ♥     

Ovido - Quiz & Flashcards