plommon -

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av KAJSA-STINA - 16 mars 2011 22:20

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA BÄSTAVÄN ♥


gammal bild, sen i somras när vi var i stockholm ♥  

Av KAJSA-STINA - 16 mars 2011 22:14

som förra inlägget saaaaaa, så testade jag och mobilblogga, vilken gick väääldigt braa ! :D och det betyder allså att jag kommer uppdatera bloggen ennu meeeer :DD låter det bra ? :) tillexempel i skolan, stallet och på andra ställen :)) därför har det ju kommit en ny fin kategori (a) jag tycker det är smart iallafall, hihi  ♥

__________________________________________________________________


kom nyss ut ur duschen :D hehe..

nu ska jag greja mer på min 'nya' mobil, det är som ny, eftersom att vi har gjort om den :)))))

-----


godnatt, alla söta läsare ♥

Av KAJSA-STINA - 16 mars 2011 22:09

testade om det fungerar, hoppas det! hihi <3

Ovido - Quiz & Flashcards