plommon -

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av KAJSA-STINA - 25 mars 2011 22:51

nu ska jag spela sims, och imorgon ska jag rida ! :D ses imorgon :* ♥



gud. vad. jag. längtar. tillbaka. ♥  

Av KAJSA-STINA - 25 mars 2011 21:11

hej, dålig uppdatering, men har haft ganska fullt upp hela dagen, skolan var väll bra, somvanligt lixom. hihi. men sen efter skolan så skulle vi hem till emma, meeen, det gick inte så fort, för att arian och albin w hade damp HAHAHAHHAHAHA, dom är as roliga... :)

+ att kiwi ä gott :D + att kevin och eric spelar nördspel + att emma älskar gurka HAHAHAHAH. + stackars emma, vilken kanin hon har HAHAHAHA. 

aja, sen vid halv 5 typ så skulle jag hem, för att brochan och lollo kom, vi skulle äta våfflor. hihi. gott lixom HAHAHAHAHAHAHA, oj, skrattattack. nu måste jag dra, hejdå :D ♥


HAHAHA omg, hittade en as gammal bild på lovisa nu xd  

Ovido - Quiz & Flashcards