plommon -

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av KAJSA-STINA - 19 mars 2011 22:22

den tionde mars så kom ju justin biebers nya video ut, asså låten är ju rätt gammal, men den är ju aldrig försent med en video !

take a look 8)



på nio dagar har den fått 3506471 st. tittar på youtube, han är awsome ♥

Av KAJSA-STINA - 19 mars 2011 22:12

VEM ASGARVAR INTE ?! :DDDDDDDDDDDDDDDDD jag gör iallafall ! ;o ♥



kolla hela eller dö, tog ifrån; www.linadenfinaa.devote.se

Av KAJSA-STINA - 19 mars 2011 20:40

ridningen va shit idag, ren shit. SHIT.


det började med att jag ramlade av, för att den där jäkla hästen blir rädd av varje liten sak som händer. sen skenar alla hästar utom brolle, asså jag red bolero.

jag får damp och, eftetsom att jag aldrig skenat förut, och samtidigt då så knäckte jag hela knät.

sen så var han förjävlig i boxen, FÖRJÄVLIG.

ni som hjälpte mig är värda guld, skulle inte klarat detdär asså, jag så jävla ledsen asså. kunde knappt andas.

så, nu vet alla att jag hatar hästen. hejdå.


BAJSHÄST. hatahatahatahata.  

Av KAJSA-STINA - 19 mars 2011 20:38

vet ni vad jag såg nu? jag har passerat 500 inlägg på bloggen :D *glad* ♥


  

Av KAJSA-STINA - 19 mars 2011 16:57

sitter här med lisbeth, anders, jakob, joline, mamma och pappa! dom är här och 'firar' mig, har fåtten as cool klocka, och ett fint smyckesträd ! kanske kommer bild på det sen ! ;))

Ovido - Quiz & Flashcards