plommon -

Alla inlägg under februari 2012

Av KAJSA-STINA - 21 februari 2012 06:27

omg hej

Vet ni hur skont det r och ta bloggpaus, men nu var jag tvungen och kolla in en stund och kolla alla kommentarer.Ser ockso att jag har ganska bra statestik ven fast jag inte bloggat alls. Tack! <3


Jag har det iallafall as bra hr i thailand, varmt, sol, bad osvosv. Men nu ska jag go, hejs

Av KAJSA-STINA - 14 februari 2012 20:46

Har precis tagit en snabbdusch, vill vara så fräch som möjligt på flyget, känner mig så skabbig om jag typ är fet i håret osv. Och sen kan jag verkligen inte ha utsläppt hår på flygplan, jag måste alltid sätta upp det i en knut eller liknande, tycker det bara är i vägen annars.

Aja, ska nog snart sova, eftersom att jag ska upp 2 inatt, fast jag kommer sova i bilen dårå.


NI FÅR HA DET SÅ SJUKT BRA, KOMMER SAKNA ALLA SJUKT MYCKET. kommer säkert göra  något inglägg någongång men ah, tills dess. puss


 

Av KAJSA-STINA - 14 februari 2012 20:45

Av KAJSA-STINA - 14 februari 2012 18:47

Sitter här och skakar, är så himla nervös inför flygresan, jag vill lixom inte mellanlanda Ryssland o.O Fett scary ju :( fast det måste vi ju men ändå. Har nästan packat klart allt, nästaaaan, omg kan knappt skriva dethär på mobilen just nu :( Men ni vet fortfarande att jag inte kommer blogga när jag är där, ni kommer kunna hitta mig på Instagram - kajsastinayes, Bilddagboken - omg-bieber, Skype (harskaffateheh) - kajsastinalol, Facebook - dom som vill ha mig har mig där såatteeeeh, - thailand .Ja, typ. Nu ska jag packa det sista, puss

Av KAJSA-STINA - 14 februari 2012 07:17

Sista dagen i skolan, sen blir det inget mer gå upp "shieta tidigt för att jag ska till skolan" på en månad <3

Jag har mycket och göra efter skolan idag, har gjort en lista så att jag inte ska glömma allt, men mamma skulle iallafall köpa spotify nurå ehehheeh. Måste få pappa och köpa skyddsplast till mobilen också, eh. 

Aja, ska snart åka iallafall, vi ses väll någongång, pussi


 

omg

Av KAJSA-STINA - 13 februari 2012 21:24

Jag och Lovisa har haft gaaanska fullt upp sen senaste inlägget, vi köpte inte spotify utan åkte hem till mig. Sen gick vi till ica och kollade efter vaxsningsstuffs, men dom hade inte, så vi cyklade som dårar upp på stan innan allt stängde, men vi köpte på kicks. Sen åkte vi hem till mig och vaxade benen på varann osvosv, Lovisa fick bara ett ben vaxat HAHAHHAHA, men jaja, det var sjukt kul och gjorde sjukt ont men aaaaaaaha. Hon åkte hem vid nio och jag var sjukt hungrig så jag åt lite. 


Nu ska jag nog hoppa in i duschen, eller jag ska packa lite före eheheheh. Imorgon är det föresten sista dagen i skolan för mig, på en månad <3 Bloggar senare igen.


 

Av KAJSA-STINA - 13 februari 2012 15:55

Sitter hos Lovisa och vi kollar på tv och har precis ätit cupcakes. omnomnom

Vi ska snart åka upp till pressbyrån och köpa spotify till mig, eftersom att jag inte gjorde det igår. ehehehehe

Aja, sen ska vi åka hem till mig och chilla

Så puss

Av KAJSA-STINA - 13 februari 2012 07:16

Yeah idag är det måndag, om ni inte redan visste det......

Men idag är det näst sista dagen i skolan, imorgon är det sista!!! omgomgomg sen åker vi mitt i natten, vid 3-4, natten till onsdag asså. 


Aja, cyklar om en kvart, puss

Ovido - Quiz & Flashcards