plommon -

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av KAJSA-STINA - 1 februari 2012 21:02

                   


På dom sista bilderna är kanske lite svåra att se, men ni får klicka på dom om nu verkligen vill se. :)

Alla bilder är typ från olika dagar. 

Av KAJSA-STINA - 1 februari 2012 20:51

Kvällen va kul hos Johannes och Lollo, vi åt tårta och kakor och pratade och skrattade. Som vi brukar. Johannes fick en stekpanna, en elvisp och en digital köksvåg, eftersom att han är väldigt duktig inom matlagning och att baka, fast har lagar ju mat till Lollo, och bakar, eftersom att han inte själv kan äta det, tycker inte jag behöver gå in på varför. Men deras katter var lika söta som vanligt. Tog två bilder:


 


På första bilden Maou, och på andra Leo. Leo är gosigast men Maou är sötast c:  

Av KAJSA-STINA - 1 februari 2012 20:43

   

Av KAJSA-STINA - 1 februari 2012 16:38

Nu ska jag, min mamma och min moster snart åka tillg min storebror Johannes, han fyllde år igår så vi ska ha ett litet kalas för honom. Så är ju Lollo där också, Johannes sambo, om ni undrade... Kan ta lite kort till er, på deras kissar osv. Ses sen! :D


jaha, här får ni väll en passande låt. HAHAHAHAHA sökte bara på "Vi ses snart igen" på youtube och tog första. eh


Vet inte ens vem som sjunger. o.O

Av KAJSA-STINA - 1 februari 2012 16:35

               


Det var dom sista jag hade laddat upp och har på datorn. Jag får väll kolla in på sidan man tar dom ifrån och se om det finns några nya! :D 

Av KAJSA-STINA - 1 februari 2012 07:10

Idag är det onsdag, lång dag i skolan, slutar 10i3 troja. Den ända roliga lektionen är musik, sist på dagen, typ. Men nu ska jag sätta på mig strumpor! :D Idag är det bara 2veckor kvar tills jag åker till thailand också <3<3<3


Vet också att jag glömt att lägga ut before i die på ganska länge, eller jag vet inte när det var sista gången, slänger in när jag kommer hem från skolan. puss

Ovido - Quiz & Flashcards