plommon -

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av KAJSA-STINA - 9 februari 2012 21:59



Såhär är det,

Bloggplatsen skulle komma ut med en app till Android och Iphone, så att man lättare kunde lägga ut bilder och youtubeklipp direkt från mobilen, den skulle komma i oktober 2011. MEN, den har inte kommit en. Det hade vart perfekt för mig att blogga med den i Thailand eftersom att vi har fri surf även där. Men nej. Därför känns det sjukt onödigt att blogga, ni skulle inte få några bilder, och inga inlägg men varken Å, Ä eller Ö. Så nej, jag kommer inte blogga där.

MEN, om ni inte har Bilddagboken/Dayviews, ocgh skulle vilja följa min resa i Thailand, SÅ SKAFFA DET, innan onsdag. Där kommer jag skriva och lägga upp bilder, eftersom att det finns en app. woho lixom. Så skaffa det.

Jag heter omg-bieber där och det är bara och lägga till mig som vän ☺


Så, nu vet alla. Då kan jag ta bort kommentarerna.

Av KAJSA-STINA - 9 februari 2012 21:46

Var hemma från skolan idag för att jag inte kände mig helt frisk. Men nu framot kvällen har jag mått mycket bättre! :D 

Vi var och firade min storebrors sambo, dom hade bakat och omnomnom. Hennes mamma och några till var där så det var trevligt sällskap. 


Imorgon ska jag iallafall till skolan som vanligt, jag kan ju inte missa några nationellaprov nu innan thailand, hoho.

Aja, ska väll typ borsta tänderna osvosv nu. 


 

Ovido - Quiz & Flashcards