plommon -

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av KAJSA-STINA - 2 februari 2012 22:32

Med detta inlägg säger jag godnatt, ska lägga mig och sticka och spela lite på mobilen.

Så, imorgon är det fredag, sen helg! :D Men aja, godnatt <3

Av KAJSA-STINA - 2 februari 2012 20:25

Torsdagar är somsagt väldigt roliga i skolan. Vi har allt kul typ, fast om vi skulle ha idrott skulle det vara ännu roligare, jag älskar idrott! :D Men iallafall, jobbade klart med matten imorse vilket var väldigt bra för att då slipper jag ta hem i helgen, kommer ha ganska fullt upp, hihi. Sen slöjd, vi saknade dig Filippa! :( Men jag har ju typ precis lärt mig sticka, så jag, Julia och Emma fick gå ut och setta oss själva i syslöjdsrummet typ. Alla andra satt i syslöjdssalen. Våran syslöjdslärare är ganska sträng osv, men hon var väldigt snäll idag! :D Vi lyssnade på musik, stickade och snackade. Sen lunch och cafe. Sen elevensval, alltså pyssel. Det var jätte kul somvanligt. Det är bara vi sexor som är sociala, alla femmor och fyror bara sitter tyst och jobbar, dryka människor detdär. Lovisa tattoerade mig, ni vill inte veta vad hon målade, det vill ni verkligen inte, så nu måste jag gå runt med långärmade tröjor tills det går bort.........

Efter skolan cyklade jag och Lovisa hem till henne snabbt och hämtade en påse mjukt bröd, vi tyckte så synd om ankorna, dom såg ut att frysa, så vi matade dom! Så snälla vi är :D Sen märkte jag att jag glömt mig mobil i skolan så då fick vi cykla upp dit igen och hämta den, och fyfan vad det har varit kallt idag. Vi frös som grisar :(

Förresten fick vi ta hem stickningen om vi ville, vilket jag gjorde, så nu:


 


Har inte kommit så långt en, som ni ser! :) 

Av KAJSA-STINA - 2 februari 2012 16:03

Berättar om dagen sen, senare ikväll.

Jag och Lovisa har bakat chokladbollar och nu ska vi sätta oss och kolla på ponnyakuten, hon hade inte sett något avsnitt så det blir väll alla tre. Ses senare! :D

Av KAJSA-STINA - 2 februari 2012 07:17

Idag är det ju torsdag och det är rolig och chillig dag i skolan. Bland annat slöjd, pyssel (elevensval) och café. Ruligt.

Men nu ska jag ta på mig strumpor och sitta vid gsm ett litet tag till. Ses sen! puss

Ovido - Quiz & Flashcards