plommon -

Alla inlägg under juli 2012

Av KAJSA-STINA - 31 juli 2012 17:04

jag gjorde ett inlägg igår men det råkade jag ta bort och sen orkade jag inte lägga uppser igen. ehe

Av KAJSA-STINA - 30 juli 2012 13:24

mamma och jag tog en liten shopping tur till karlskoga, visar vad jag köpte när jag kommit hem! vi tog en liten fika också :)

Av KAJSA-STINA - 29 juli 2012 18:18

dagen i bilder jao

Av KAJSA-STINA - 29 juli 2012 16:42

välbehövlig

Av KAJSA-STINA - 28 juli 2012 22:14

guuuud vad det åskar och blixtrar, sitter med högsta musiken i hedset haha :)



imorgon ska jag förresten in till stan igen och träffa julia och irma, vi ska trampa trampbåt vid stora holmen haha ♥

har inte träffat dom på länga så det ska bli jätte roligt! 

Av KAJSA-STINA - 28 juli 2012 15:53

vi vaknade runt 11, då gick vi upp och åt frukost och satte oss vid tv'n. vi har suttit där sen dess, fast nyss kom vi in från en regnig tur från tempo. LUNCH

mys

Av KAJSA-STINA - 28 juli 2012 01:09

åkte in till stan runt 3-4, då åkte jag till lovisa och vi hoppade lite med hennes kanin. senkte vi hem till mig och ska sova här, mina föäldrar är inte hemma så nu har vi tv'n för oss själva :D nu har vi sett på film, os-invigningen och fikat massa gott! nu är klockan 1 och vi ska nog snart gå och lägga oss, vi är vääldigt trötta :)

Ovido - Quiz & Flashcards