plommon -

Alla inlägg under november 2010

Av KAJSA-STINA - 30 november 2010 22:20

jag lägger in alla bilder ffrån bowlingen imorrn, hinner inte nu,

idag har jag vart med filippa och vart i stalleT :)) ♥


  

Av KAJSA-STINA - 29 november 2010 21:59

okej, han ju inte bäretta igår så ja ;


lovisa sov här från lördag till söndag, vi sov i soffan !

fett skönt assåw ! :)

vi vaknade typ 10 och satte på teven, då var det harrypotten och hemlighetenskammare ;) så vi kollade på den . :D

sen visste vi inte vad vi skulle göra, så får lovisa för sig att bowla, och jag hade presentkort där, och lovisa hade gratis grej så vi stack och bowla.. haha shit länge sen assåw <---------- fett störande att jag har börja skrivit så, jaaaag veet..

aja, vi tog en jäkla massa bilder som jag inte har på datan, men jag kan lägga inte dom imorgon ! :D


idag; idag var jag med lovisa och julia, och påväg hem  från the school <-- tränar engelskaaaa ;)) iallafall, jag stukade fotleden för att lovisa och julia jagade mig med en tidning.. min tidning assåw :o

vi tiep <-------- har oxå börja skrivit så, fett störande assåw !

vii tiep chillade och kollade på harrypotter och åt chokladbollar . :DDD


nu kommer pappa snart och dödar mig för att jag inte har borstar tänderna, så nu måste jag draaaaa! herrååååå ♥


yeah maan  

Av KAJSA-STINA - 28 november 2010 21:18

lååång dag idag, bloggar om den imorgon :D

Av KAJSA-STINA - 27 november 2010 15:15

DAGENS LÅT

 

 

 

 

Av KAJSA-STINA - 27 november 2010 15:10

han gjorde det, han földe sin dröm..


 

Av KAJSA-STINA - 27 november 2010 14:55

nu har jag ängnat 3 och en halv timme framför tv;n för att kolla på AMA's (American Music Awards)  :)

JUSTIN BIEBER VANN :

ngn sms grej :D

årets nykomling :)

OCHHHHH ÅÅÅÅRETS ARTIST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FATTAR HUR JÄKLA STOOOR HAAN ÄR !? han tävlade ju lixom mot; Lady gaga, Emenem, Ke$ha och Katy perry ?

dom är lixom inte så jätte lätta att vinna imot ?

 

USHER VANN : 

han vann något jag inte vet vad det heter :P

och så vann han best R&B male artist :)

han vann inte så mkt bara för att han tävlade mot justin i några saker ;))

 

grattis usher

 

GRATTIS BIEBER ♥ 

Av KAJSA-STINA - 26 november 2010 22:03

måste sova, ska kolla på teve kl 12 imorgon :o inte likt mig MEN JAG FÅR INTE MISSA :DDDDDDD

aajjaaaa godnatt ♥ :)'


gammal bild, men den stämmer en.. <3  

Av KAJSA-STINA - 26 november 2010 21:53

idag har jag vart med Lovisa, vi gjorde lite allt möjligt :P haha


meeen nu har jag kollat lite på svtplay :DD


HAHAHA dagens garv ASG ;)


BARA FÖR ATT JAG ÄLSKAR WILDKIDS ALBIN HAHAHAHAHA xddddddddddddd


HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHA


ooops

Ovido - Quiz & Flashcards