plommon -

Alla inlägg under november 2010

Av KAJSA-STINA - 25 november 2010 21:28

idag har man vart med lovisa, vi var tvungna att gå hem från skolan.. på vägen stannade vi vid ankii, och gav dom mandarin (a) haha

sen gick vi hem till lovisa och städade hela bingos bur, asså han bor i typ en lekstuga :) sen gick vi in och bakade pepparkakor :D gott med deg asså :pp


nyss har jag typ kollat på robinson :)) JAG MISSADE FÅNGAD!! MÅSTE KOLLA NUU så hejdåå ♥



Av KAJSA-STINA - 24 november 2010 21:58

dagens alla köp :


hårnålar - bikbok - 10 kr


vita shorts - TEAM sportia - 129 kr

svarta shorts - intersport - 150


vita och blåa thigts - bikbok - två för 99 kr


typ tröja, dom ska vara shhit stora, haha det där är xs - bikbok - 199


stickad tröja - JC - 299 kr ska lämna tillbaka tror jag  


deodorant, lepsyl och mascara - HM allt - orkar inte kolla


JAAPP inte så mkt kanske men men  ! :))

godnatt :** ♥  

Av KAJSA-STINA - 24 november 2010 19:19

DAGENS GARV

 

 

Av KAJSA-STINA - 24 november 2010 18:04

det går inte att ladda upp bilder just nu, gör det när det funkar :D

Av KAJSA-STINA - 24 november 2010 17:33

bloggar lite tidigare idag för att jag har lite grejor att göra, :)


idag var mammi och jag på MB och shoppade loss, hahaaa lite trött i benen bara ;P

i nästa inlägg kommer allt jag fick, eller asså mammi betalade ju allt :DD ♥

det är det bästa med att shoppa med mammi, att man inte behöver ta egna pengar :) jaooooooo


  

Av KAJSA-STINA - 23 november 2010 21:52

jaoo maaan, idag har jag vart med Juliiia :DDD

vi sega inte bara liiiiiiiiiteeee hehe (a)

när vi hade slutat så var jag ju tvungen att vänta på Lovisa och Julia..

dom var ju sist såklart...........................

när dom kom så, ja somvanligt..

sen skulle vi hem till julia och hämta andra kläder, 'lovisa hänger på oss'

lovisa får för sig att vi ska ta den lååånga vägen, så vi tar den lååånga väägen :o

sen när vi kom en bit så stack lollovisa. så sega jag och julia, när vi kom hem till henne sega vi ännu mer.. men sen kom pappa och hämta oss. :)

så åkte vi hem till mig och sega lite till med så åkta vi :D ääääntligen, fast stallet.. heheeee kakor :F inte braaa

vi frös iallafall igäl <------- jag har hjärnskakning men hur stavas det ?! "

på slutet när pappa skulle komma och hämta oss så skulle vi gå och hämta kakor i lekstugan, asså i stallet.. den var kolsvart så jag satte på ficklampa på mobilen.. bara för att jag är mörkrädd ?! ;oo 

så tog vi några och skrev på, men sen så köper julia en av dom godaste, asså när pappa hade kommit, så då måste vi hämta en till, så gick vi och hämtade en till, så går vi tillbaka till bilen, och då kom jag på att jag inte skrivit på den sista burken, så vi går tillbaka, och då ser jag lampan i taket, asså julia har sett den hela tiden men har inte sakt ngt, så har lixom slösar en massa batterier på mobilen :oo

ochiallafall sen var vi klara :)


YOOHOOO långt inlägg :DD hoppas ni orkade läsa ♥

Av KAJSA-STINA - 23 november 2010 21:44

LÄNGTAAAAR TILLS NEVER SAY NEVER KOMMER TILL SVERGIEEEEEE! fatta




 


big heart for you bieber

ingen förstår nog riktigt hur mkt han betyder för mig.. önskar värkligen att det fanns en... :/

Av KAJSA-STINA - 23 november 2010 21:27

ni kommer väll ihåg inägget från igår, jaoo nu ska jag bäretta för er som inte vet ;)


FAST NU SÅG JAG ATT DOM HAR TATT BORT DET FRÅN YOUTUBEE :'((((((

glad att jag han se det assåww :'D


asså det är ju om att han har vunnit, typ best new artist och typ best male artist :DD

han börjar nästan gråta juu, börjar nästan gråta för hans skull :')

och då ser man hur otroligt omtängksam och snäll han är asså :'))

och hans tacktal asså :'))))))))))))))))))))

åhåhhhohhh


GRATTIS FINASTE SNÄLLASTE OCH BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTA I VÄRLDEN

 

 

 

jag älskar dej otroligt mkt ♥  



Ovido - Quiz & Flashcards