plommon -

Alla inlägg under november 2010

Av KAJSA-STINA - 17 november 2010 20:10

den som inte har humör,

har ingen humor.

 

  

Av KAJSA-STINA - 17 november 2010 20:04

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEJ

fatta om jag har saaaaaknat mina bästis blogg asså ?

 

haaft en föör lång paus nu, men det va skönt.. förlåt bloggen

meeen, bara för att jag har haft vääääärldens längsta paus såå måste jag väll göra ngting för er som saknar mig (hoppas det är ngr iallafall) ! ska göra ny header och ny design :D

 

iallafall har det häänt mkt, mario vart här lite längre en tängt HAHA

han skulle vara här en vecka, men det vart 2 ½ vecka xdd

haha

och jag älskhatar snö, anntäckna det hälst.. :)

 

iallafall "för tiip femte gången?" jag är tillbaka nu. :D ♥

Ovido - Quiz & Flashcards