plommon -

Alla inlägg under mars 2012

Av KAJSA-STINA - 31 mars 2012 22:37

Äntligen, äääääntligen har jag fått min dator, NÄSTAN precis som jag vill ha den. Den är fortfarade lite konstig men ALLA bilder är tillbaka och nu ska jag inte ens röra dom igen. åh <3<3<3<3<3<33 Nu kan jag blogga också.

Fast nu ska jag sova, godanattttttttt


 

Av KAJSA-STINA - 29 mars 2012 21:10

skolan va braaaaaaaa jaaaaaaaaja. efter åkte jag och lovisa hem till henne och tömde hennes hus på pengar, sen åkte vi till la gondola och tog med oss pasta-kykling-curry hem till mig. omnomnom. sen hade vi kul på ballkongen, jag förstörde min mammas favorit kanna osv. sen kom boris och han ska sova hos oss till torsdag nästa vecka <3<3<3

nu ska jag sova, FREDAG IMORGON pusss

Av KAJSA-STINA - 29 mars 2012 21:04


för det första, fegis du är som inte skriver ditt namn.


svar1: jag tycker inte det är trist eftersom att jag inte har sett hela filmen. och ja, jag orkar.

svar2: om du verkligen måste veta så skylle jag flytta över stuffs till min andra hårddisk och då började bilder försvinna. och jo, jag kan blogga från mobilen men då är jag tvungen att vara inne på internet och då tillåter inte bloggplatsen att lägga ut bilder osv. därför väntar jag på appen så jag kan blogga normalt från mobilen :) 

Av KAJSA-STINA - 28 mars 2012 20:47

fuuuuuuuuuuuuuuck

min dator är paj, eller inte paj men jag gjorde ett stort misstag så att ALLA mina bilder försvann, ALLA. Jag får inte ens röra datorn nu tills KAJ kommer och fixar, och om jag inte kan få tillbaka mina bilder går mitt liv i tusen bitar, verkligen. 

pallar inte blogga så mycker på pappas dator nu. 


godnatt, killme

Av KAJSA-STINA - 28 mars 2012 07:26

Försov mig en halvtimme, nu ska jag dra till Lovisa och det är tråkig dag i skolan- pusshej


min webb är paj tjena hejdåååååå  

dah

Av KAJSA-STINA - 27 mars 2012 20:36

Det har vart en lång dag, jag orkar inte blogga. Har fortfarande inte tränat något på engelska läxorna och jag kommer faila grovt imorgon, vet inte ens om det är imorgon men aja. Nu ska jag iallafall göra mig i ordning och sen dejta kudden, älskar att jag börjat lägga mig tidigt. Godnatt och flååååååt


 

Av KAJSA-STINA - 27 mars 2012 20:35



Vi har väll glosor och sånt där imorgon, eller är jag helt borta? :$  

Av KAJSA-STINA - 27 mars 2012 09:02

Har precis gjort mig klar nu. Fick sovmorgon till 8 idag <3<33<3<3<333

Men jag och Julia ska ju praoa idag, på min pappas jobb, ambulansavdelningen Örebro. Ruligt :DDD

Men Julle skulle komma typ halv10 så tills dess ska jag träna på engelskaförhöret som jag kom på att vi hade imorgon.......

puss


 

Ovido - Quiz & Flashcards