plommon -

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av KAJSA-STINA - 21 mars 2012 20:25

ska nog lägga mig tidigt idag också, liver blir sååå mycket lättare dagen efter. gonatt c:


love  

Av KAJSA-STINA - 21 mars 2012 18:44

Hejsan allihopa. 

Har nästan precis kommit hem från marieberg med min mamma, skulle ju byta ut lyv/tjocktröjan jag köpte igår, och det bytte jag ut jeansjackan också, den vat sjuuuukt snygg men jag kände att jag inte skulle passa i den.

Skolan var också bra, somvanligt! :)


Här är bilder av det jag bytte till:


 

smutsig spegel  


| skinnjacka - only - 499kr - istället för jeansjackan dårå | tröja - gina tricot - 299kr - istället för tjocktröjan dårå |

Av KAJSA-STINA - 21 mars 2012 07:19

Tror att det var bra att jag gick och la mig tidigt igår, är as pigg + att solen lyser mig rakt i ögonen vilket gör att dagen blev ännu bättre! :D

Ska snart sticka till skolan, vi har typ bara tråkiga ämnen idag, och så slutar vi sent. Men aja. Efter skolan ska jag väll försöka dra med mami till Marieberg och Ikea, jag älskar Ikea!!! :DD

Mhm aha vi ses sen dudeees


bild från thai  

Ovido - Quiz & Flashcards