plommon -

Alla inlägg den 23 mars 2012

.

Av KAJSA-STINA - 23 mars 2012 22:00

För er som inte bor i Örebro osv, så har vi ju ett vattentorn, svampen. Svampen är 58meter högt och man kan åka hiss upp dit och fika och äta och sånt. 


googlebild  


För någon vecka sen begick någon självmord där, han hoppade rakt ner 58 meter.

Nu idag, sitter jag och Lovisa hemma hos mig i våran soffa och typ halvsover, jag kollar facebook och ser att alla skriver "En till man kommer hoppa från svampen!!!!omgogmgogmgm"!!!!!111 :OOOOOOo" Jag och Lovisa cyklar dig i världens fart och ser en massa människor stå och kolla upp mot svampen, hela stället va avspärrat och det var poliser typ överallt. Där stog han, en man och håller i sig i den svenska flaggan. Fyfan va läskigt det var. Ibland satte han sig ner och ställde sig upp osv. Tog en bra bild med min iphone:

sjukt stor bild det var nu  


Vi stog där i en halvtimme typ och han var kvar däruppe och så. Sen försvinner han, antagligen in i själva svampen. Vi cyklade runt så att vi kom i en annan riktning och det var sjukt mycket folk överallt. Sen så ser vi att TV4 och SverigesRadio står och intervjuar en polis och det är massa människor omkring dom. Sen ser vi polisbilen som står för och täcker in/utgången för svampen. Sen körde den iväg, då förstog man ju att han var nere och allt tog slut.


Vet inte riktigt varför han stog där och hotade med att hoppa typ. Han var inte från Sverige och han hade typ blivit utvisad från Sverige och därför stog han där och höll om Svenskaflaggan på toppen. Sjukt.

Av KAJSA-STINA - 23 mars 2012 21:41

Håller just nu på att lägga över alla bilder från systemkameran och iphonen till datorn, om ni såg förra inläggetså var det ju proppfullt men pappa visade mig så nu ligger allting på den andra hårddisken. :)


Ska snart börja göra mig i ordning, vill sova tidigt även fast det är helg för att jag har börjat vakna tidigt vilken suuuuuger, men jag ska försöka slänga in lite bilder från dagen, som killen på svampen som alla örebroare nog har hört talas om. Dom kommer nog lite senare. :)



meh

Av KAJSA-STINA - 23 mars 2012 21:05

Tror jag behöver mer minne på min dator, thai bilderna får knappt plats ju o.O


 

Av KAJSA-STINA - 23 mars 2012 19:48

guess what kom in till mitt rum förut och såg att jag fått en helt ny dator av min pappa, tacktacktack älskar dig <33<33<333

en helt vanlig LG men bättre en min pappas iallafall, och jag tror den är bättre en min förra också :D nu nu kan jag blogga normalt och uppdatera hela tiden!!!!1!! nejmen appen får ta och komma nu, vill verkligen ha den. okej dethär var bara något oseriöst inlägg som jag inte ens skrev med stor bokstav på, NU SKA JAG UPPDATERA BRB <3<333<3<333<3<3


 

Ovido - Quiz & Flashcards