plommon -

Alla inlägg under april 2012

Av KAJSA-STINA - 28 april 2012 18:00

idag vaknade jag vid 7 och gick upp 8, åt frukost och hade inget liv.

va hemma själv för att pappa och mamma var i stugan hela förmiddagen så det var ju chill.

sen vid halv3 ringde Lina, så hon ska sova här inatt :D

vid halv4 stack jag och mamma till min kusin Joel på kalas, han har fyllt 7 år!

tårta och kaka <33<33

nu ska jag inte göra någonting, eller jo, vänta på Lina, men aja, pus


 

Av KAJSA-STINA - 27 april 2012 22:22

jag älskar verkligen att sova, undra hur mycket jag sover egentligen, om det är skola dagen efter så lägger jag mig oftast 21.00/22.00 för att jag aldrig har någonting att göra och för att jag vill vara pigg dagen efter, så går jag upp halv6 och är skittrött varje dag, sen när jag kommer hem från skolan runt 15.00/16.00 oftast, så lägger jag mig och vilar, vilken brukar sluta med att jag ligger i djup sömn efter typ 3 min, så sover jag 2/3 timmar, osvosvosv.


nu ska jag iallafall gå och lägga mig för jag är skittrött, asså ÅHHHHÅHÅHÅ vill inte vara trött, men jag är i någon sovperiod att så fort jag ser mig säng så baaaa åååååååh.


godnat


 

Av KAJSA-STINA - 27 april 2012 21:58


 vill ni har lyrics? har det också! nejmen HAHAHAH

Av KAJSA-STINA - 27 april 2012 18:03

DET ÄR HELG NANANANA, HELGHELGHELG

nej jag skoja, men det är helg!

min helg...jag ska inte göra ett skit faktiskt.

eller jag tror inte det, kanske kommer upp något.

nu ska jag kolla på film, seya


 

Av KAJSA-STINA - 27 april 2012 07:16

det är sol, nanananan, solsolsol

hoppas inte att det försvinner nuuuuuu.

men jag ska dra mig till fredagens skoldag strax, sen är det helg! är det bara jag som tycker att denhär veckan har gått sjukt fort? asså helt seriöst, vart tog den vägen?

aja, vi ses sen, posshej


saknar/längtar till sommaren <3 

Av KAJSA-STINA - 26 april 2012 21:23

sitter och kollar på ice age 3 med mamma i soffan, så sjukt kul ju :D

ska sova efter, så vi hörs imorn osv. puss


 

Av KAJSA-STINA - 26 april 2012 15:30

     


har NO-prov imorgon, eftersom att alla andra gjorde det när jag var i thailand så får jag göra det ensam nu. :) 

.

Av KAJSA-STINA - 26 april 2012 15:15

bloggade inte imorse för att allt var fett segt osv. flåt för det.

skolan var kul, som alla andra torsdagar, torsdagar äger!! <333<3<33


JAG TYCKER SERIÖST ATT DNEDÄR ÄCKEL APPEN KAN KOMMA SNART FÖR JAG HAR VÄNTAT SÅ SJUKT LÄNGE PÅ DEN, SEN AUGUSTI 2011, ÅHHHHHHHHH, HATAR BLOGGPLATSEN.SE


   

Ovido - Quiz & Flashcards