plommon -

Alla inlägg under april 2012

Av KAJSA-STINA - 18 april 2012 21:25

har jobbat massa matte men nu orkar jag inte mer.

måste sova, imorgon är det torsdag <3<333<3<33

okej godnatti


 

Av KAJSA-STINA - 18 april 2012 17:49


plugga massa matte nu, ses efter dete igen :) 

Av KAJSA-STINA - 18 april 2012 07:15

Tjatja, ska byta textstil igen så snart som möjligt för att dethär var också ganska jobbigt men inte lika jobbigt som det andra ^^

Ska snart dra mig till skolan och onsdagen, tråkig dag i skolan. buh

Aja, vi ses sen :D


söt    

Av KAJSA-STINA - 17 april 2012 18:42

HEJSAN. Simprovet i skolan gick braaaaa (y) Efter det cyklade jag hem foreveralone och åt mat, eller ja, mackor. Sen somnade jag i soffan och sov typ till nu. Då åt jag lite kvällis och drack lite mjölk, om ni ville veta detaljer. Nu ska jag byta textstil på bloggen för jag börjar tröttna grovt på denna. 


Nu på shemat: PLUGGA ENGELSKA RESTEN AV KVÄLLEN en redovisning som skulle vara inne i onsdags har jag inte ens börjat på så det är väll god tid att göra det nu :DDD


huh 





Av KAJSA-STINA - 17 april 2012 06:48

Idaaaaaaaaag är det simprv i skolan!!11111! 11 Jag är fett taggad. Vi ska både ha livräddning och simprov, fast livräddning är läskigt o.O

Men aja, det går väll bra iallafall, tror inte jag kommer faila........

SKa göra mig klar till school nu, vi ses sen! :DDD


 

Av KAJSA-STINA - 16 april 2012 16:54

Skolan va bra jajajaja, har precis vaknat upp ur en tupplur <33<3<3<33 Har ingenting och blogga om såatteeeeeh


 

Av KAJSA-STINA - 16 april 2012 07:08

hatahatahata måndagar, så jobbiga och äckliga!!! :c

Ska nsart sticka till skolan iallafall, ewwwwwwwwwww

Vädret är ju inte precis lockande heller, helt grått och fult, tror det börjar regna snart också.

hejdå


 

Av KAJSA-STINA - 15 april 2012 21:30

               


untzuntz 

Ovido - Quiz & Flashcards