plommon -

Alla inlägg under april 2012

Av KAJSA-STINA - 6 april 2012 16:11

Har precis vaknat upp ur en tupplur. Den behövdes. Jag och Julia var uppe till halv5 inatt/imorse och vi sov till 11. Då hade min kusin och moster kommit och skulle fira mig lite, kakor och tårta till frukost (y)

Men sen åkte Julia hem och båda var trötta så nu har jag sovit.


Ikväll blir det bio, najsssssssssssssssssssssssssssssssss

Av KAJSA-STINA - 6 april 2012 03:45

VI SKA HÅLLA OSS VAKNA TILL 4 VI SKA DET


random 

Av KAJSA-STINA - 6 april 2012 01:06

Här sitter jag med Julia, vi lyssnar på den här låten ok



Vi har kollat på typ 5 avsnitt TVD, Julia är feg när det gäller sånt <333<3<3<33<33

och K-S är inte feg när det gäller att  säga hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj<3<3<3<33 / julia


(julia har liv)


Nu ska vi oakrtngfdj vene


salami <333333333<3<3<3    



Av KAJSA-STINA - 5 april 2012 17:42

Eftersom att min faster är här och hälsar på oss i sverige nu, (hon bor i luxemburg) så har hon alltid med en massa roliga saker därifrån. Denhär gången tog hon med sig sugrör, med SMAK. ew tänker ni. Men det är helt okej, iallafall med cholkad smaken, jordgubb är inte precis min favorit med det funkar. Omnomnom



Nu sitter jag iallafall här och väntar på Julia, hon kommer runt 6 :D 

Av KAJSA-STINA - 5 april 2012 17:09

Vill passa på och gratta min klasskompis IRMAAAAAAA som fyller år idag. GRATTISSSSSSSSSSSSSSS ♥


tog bilden från facebook ok eheheh    

Av KAJSA-STINA - 5 april 2012 13:06

Idag är det torsdag, trojaaaaaaa. Fast det borde det vara.

Ska snart hoppa in i duschen också.

Julia kommer väll någongång sen, vet inte alls när, men hon kommer 8D

Har vart inne på starstable och gjort att uppdrag osvosv.

Uppdateringen kommer inte vara så bra senare idag heller men vi får se. puaas


 

Av KAJSA-STINA - 5 april 2012 00:22

Klockan är 00:22 och jag är ganska trött. Varknar ju så lsdghsdjgh tidigt hela tiden. Aja, puss

Ovido - Quiz & Flashcards