plommon -

Alla inlägg den 11 april 2012

Av KAJSA-STINA - 11 april 2012 21:24

Regnat i tre hela dagar nu, börjar tröttna.

Efter skolan idag så följde Lovisa med mig hem, vi fikade och spelade starstable och hon vart så rastlös att hon höll på och dö, har aldrig i hela mitt liv sett henne sån, hon var galen! :o

Då åt vi bullar och hon vart glad, :D


Nu har jag precis kommar på 3 avsnitt TVD, tror jag snart ska sova. Är sjuuuuukt trött. Så godnatt så ses vi imorn :D


  

mästergolfarn' 

Av KAJSA-STINA - 11 april 2012 06:58

Flåt att jag inte bloggade något mer igår, hade ingen lust alls faktiskt.


Idag gick jag iallafall upp halv6 och gjorde allt jag brukar göra, så nu sitter jag här och äter frukost. Snart är det ju helg igen ehehehe. :DDD


Aja nu ska jag äta färdigt och sätta på mig strumpor, pusshejjjjjjjjj


 

Ovido - Quiz & Flashcards