plommon -

Alla inlägg under juni 2012

Av KAJSA-STINA - 28 juni 2012 00:26

fullpackat.....ja.kom hem från Stockholm 20i7 efter en shoppingdag från 11, har sett sjukt mycket kändisar, idag sg vi Danny, fett coolt. men när vi kom hem kom vi på att det var talangen så då ringde vi runt och Irma hade inget att gå med, så vi stack iväg och dansade loss. asså HAHAHAHAH, fick se fn hel del sjuka saker, eller HAHAHAHAH, saker som man inte var beredd på. men just nu så ska vi snart sova, eller jag och Irma sover hos Lovisa, mina föräldrar är inte hemma så... men nu ska vi väll snacka, vi ses väll...

.

Av KAJSA-STINA - 24 juni 2012 22:12

I miss it so much that it hurts.

 

ame

Av KAJSA-STINA - 24 juni 2012 19:08

pallar inte blogga om midsommarn, lite släkt kom och vi hade trevligt osv. såhär tre dagar efter känns det inte värt.

men nu är jag tillbaka! eller inte riktigt en, ska till stockholm imorgon och kommer hem på onsdag, då kommer jag börja blogga normalt, tror jag... kommer kanske blogga något från stockholm också, så...

tagga grönan på onsdag (antagligen onsdag ja...) och heldag med shopping på tisdag <3

menja, nu ska jag måla, bye


Av KAJSA-STINA - 23 juni 2012 23:54

bloggar imorogn när jag vaknar, lovaaaaaaaaar

Av KAJSA-STINA - 21 juni 2012 14:26

internetet är sjukt segt idag. men aja.

inte ska man sitta inne och blogga när det verkligen är sommar ute. sjukt varmt och det tillochmed blåser varmt! sjukt skönt! har dock redan solat hela morgonen/förmiddagen så nu orkar inte min hud mer, lols. den säger lixom ill när den inte vill ha mer sol  :s

men nu ska jag ta mig lite lunch och kolla på film på mobilen ute i skruggan, woho

hadet


   

Av KAJSA-STINA - 20 juni 2012 21:31

nu sitter jag här i stugan. min pappa köpte mobiltbredband idag så nu kan jag vara ute på internet på nya datorn (y)

dock går det ju inte alls fort, fast snabbare en förra året, så (y)


julia sov ju hos mig inatt, vi har haft kul, som vanligt! :)

hon åkte hem vid 3-4 idag.


nu ska jag kolla med film med familjen, trevligt jau


Av KAJSA-STINA - 19 juni 2012 19:05

älskar nya datorn, sjukt snygg och bra (y)

dock går det inte att installera starstable på den vilken är mindre bra när vi är i stugan osv. :(

men jag bloggade bara från den igår, så det så. ne skoja.


idag vaknade jag 12, eh. har inte gjort så mycket sen dess, duschat, städat lite. har vart hemma själv hela dagen och ska vara det till 10 ikväll, dock kommer julia vid 8 och sover här. så vad det med det.


   

2 bilder på datorn jau

Ovido - Quiz & Flashcards