plommon -

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av KAJSA-STINA - 8 juni 2012 14:42

ska snart på studensfest hos mina kusiner, eller ja, min ena kusin har tagit studenten idag! så vi ska dit och äta lite gott och så. sen är det helg. awesomeeeeeeeee


outfit of ikväll 

Av KAJSA-STINA - 8 juni 2012 14:31

igår var det en mycket lååååång dag, men den var så sjukt kul!

på morgonen skulle jag till tandläkarn och KOLLA en sak, men när jag kommer dit så ä det första hon säger "vi ska laga en tand idag vaaaa?" min ända reaktion på det va "va...........", men ja, det gick jätte bra och gjorde inte alls ont osv. direkt efter det åkte jag till skolan, eller vi hade fotbollstunering hela dagen, det var våran skola och en till skola, det var jätte kul och vi kom 2:a <3

senare på kvällen åkte jag, emma och lovisa upp på stan och gick på marknadsaftonen, vi träffade julia och li och massa annat folk och hade jätte kul. åkte karusell, åkte lyftkran, åt godis och hade bara allmänt kul.

här får ni massor av bilder sen igår -

                         


jag orkar inte göra iordning dom, eheheh 

Ovido - Quiz & Flashcards