plommon -

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av KAJSA-STINA - 12 juni 2012 20:47

åh snälla snälla snälla, jag behöver verkligen hjälp.

ni får svara i en anonym kommentar eller vad som helst, skulle bara behöva ett svar.


jag har ingen aning om vilken frisyr jag ska ha på skolavslutningen, VÅGIGT, KORKSKRUVSLOCKAR eller PLATT?


här får ni en bild, där jag har ena sidan lockig och andra platt, jag är sjukt osäker, vad tycker ni? :)

platt / korkskruvslockar


ska hoppa in i duschen så att jag kan fixa vågor så jag kan ha det imorgon.


SNELA HJELP


lockar från sidan också, 

Av KAJSA-STINA - 12 juni 2012 19:43

....efter skolan.


 


i skolan hade I ♥ JUSTIN BIEBER tröjan jag hade i headern och vanliga svarta tights :D

Av KAJSA-STINA - 12 juni 2012 19:39

idag har vi haft städdag i skolan, och träning inför skolavslutningen, vi ska ju sjunga sommartider. c:

det har väll vart kul, typ. nu har vi inga skåp längre, rip mitt äckliga fula skåp </3

här får ni lite bilder från dagen, :)


         

Ovido - Quiz & Flashcards