plommon -

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av KAJSA-STINA - 10 juni 2012 21:10

 

Av KAJSA-STINA - 10 juni 2012 20:58

idag har det vart en helt varlig dag.

vakande upp i stugan vid halv10 och gick ner och åt frukost osv.

vi åkte hem runt halv2 kanske, eftersom att det regnade hela tiden, då är det ju inte så kul att vara där :)

sen vi kom hem har jag legat och chillat i soffan och kollat på film i sängen. :D

för en liten stund sen kom jag in från en lång promenad men jag och migsjälv, älskar att du ut när det precis slutat regnat och solen lyser, kärlek

nu sitter jag och messas med maisen så jag har något att göraaaaaaaaaa


imorgon blir det grym dag, hoppas jag. stadsparken med världens bästa klass. kan inte fatta att ni snart inte är min vardag längre guysssssss :(


omgogmgomggm kolla en egopic, ni får inte så många längre, ta vara på det nu! 

Ovido - Quiz & Flashcards