plommon -

Alla inlägg under januari 2012

Av KAJSA-STINA - 31 januari 2012 22:09

Förlåt för att jag inte bloggat på HELA dagen, har inte haft någon blogglust.

Funderar på att lägga ner bloggen, i början var det kul och ba: måste åka hem!!!!! måste blogga!!!!, nu känns det mer som ett måste och jag har inte ofta blogglust länge. Men jag får se.

Nu ska jag iallafall gå och lägga mig, pusssssssssshej

Av KAJSA-STINA - 31 januari 2012 07:19

Hinner inte blogga, flåååååååt.

Bloggar när jag kommer hem, måste packa idrottskläder osvosv. puss

Av KAJSA-STINA - 30 januari 2012 21:42

Skolan va somvanligt, på bilden så satt jag och Lovisa men Kevin K och Albin W i ett grupprum, HAHAHAH dör. Kan säga att det inte vart så mycket gjort... Lovisa fick en timme på hennes iphone också, jag fick 15minuter ehe.

Efter skolan hade Lovisa brottom hem, så hon dissar mig för att jag ville vänta på alla andra, men så kommer alla jobbiga ut och tar min cykel, mina vantar, min läxbok och mina 300kronor, gissa vilka, jo, Linus, Arian och Kevin K, och sen kommer Emma ut, OCH HON FÅR SKJUTS?!!? Jag som hade väntat på henne och allt ju. :(

Sen så kom Julia och Filippa för Fanny och Irma hade redan åkt, men när Filippa och Julia skulle åka så hade ju alla mina saker fortfarande. daaah

Sen när jag fått tillbaka allt, efter typ en halvtimme så såg jag att dom hade åkt, då kände jag mig forever alone, så tog dom mina saker igen och då ser jag att William, Mattias och Faris bara stått och skrattar och jag ba wtf.

Du hatar jag alla och ååååååååååååh.

Nu ska jag sova, godnatt. foidshglsi


Av KAJSA-STINA - 30 januari 2012 18:16

Nu ska jag:


Medans det torkar ska jag:

   


Och hahahah måste bara fråga, varför ger hon oss en läxbok med en....gud vet vad. V

 

Av KAJSA-STINA - 30 januari 2012 18:00

Dagens outfit:


 


Och så slänger jag in några facelooks okej, bara för att ni ska få skratta lite. ;D


 


Vacker, huh? 

Av KAJSA-STINA - 30 januari 2012 16:13

Av KAJSA-STINA - 30 januari 2012 07:14

Åh, hatar måndagar, det är så långt kvar till helgen ju! :( Aja, lång dag i skolan, fast vi har bild på slutet, det är ju lite kul :D Vi målar typ layouter, jag målar...träd. o.O Ska snart åka, vi ses efter skolan dårå. :F


På onsdag är det föressten bara 2 veckor kvar till thailand, ar inte bestämt mig om jag ska skriva på bloggen eller bdb. Vad tycker ni? :)


 

Av KAJSA-STINA - 29 januari 2012 21:35


fett grymma :o

Ovido - Quiz & Flashcards