plommon -

Alla inlägg under januari 2012

Av KAJSA-STINA - 14 januari 2012 22:38

kolla denhär länken:

http://existenz.se/out.php?id=46948


jag lovar att det inte är något läskigt som kommer upp, jag lovar. kolla på den.


HAHAHAHAHAHHAHA NATTHUMOR

:(

Av KAJSA-STINA - 14 januari 2012 22:19

åh asså seriöst, jag har ingenting att blogga om och jag orkar inte leta upp något att blogga om.

förut var det lixom kul och blogga, nu känns det vara som ett tvång hela tiden. kanske jag lägga ner den, får se.


fein 

aw

Av KAJSA-STINA - 14 januari 2012 10:26

sötaste videon <3


meh

Av KAJSA-STINA - 13 januari 2012 22:30

men HAHHAAH varför ger ni mig bra statestik när jag inte uppdaterar, men när jag uppdaterar har jag nästan ingen, eller jo, men inte lika många. haha :(


tårtan var god, efter det åkte vi hem och åt, kex med massa oster, gotti. efter det satte jag mig och jobbade lite matte, thaijobb dårå, så att jag inte behöver jobba ihjäl där, ehe. har tränat lite på min svenska redovisning också, fail. nu sitter jag och äter vindruvor och ska gå och göra mig i ordning för sängen, vill sova, ät tröttiiiiii

puss och godnattiiiiiii

Av KAJSA-STINA - 13 januari 2012 20:15


måste läsa hennes blogg nu, bye

Av KAJSA-STINA - 13 januari 2012 17:00

Förlåt förlåt förlåt för att jag inte har bloggar på hela dagen, det va skola och jag hann inte blogga imorse. skolan va bra, direkt efter åkte jag hem och sov, jag va fett trött. Sen kom min kusin och moster med tårta och blommor, vi skulle fira min morbror så vi är hemma hos honom nu. Bloggar sen

Av KAJSA-STINA - 12 januari 2012 21:47

vet att jag är lite efter, men.

idag, skola, torsdag, chill. vi hade syslöjd med vivi, hon är ju...kul. lärde mig virka igen och stickade lite, fast jag kan inte, eh.

efter skolan gick jag, emma och lovisa hem till mig, vi satt vid datorn typ, kul liiiiiiv.

sen när dom hade stuckit så hade mamma gjort min favorit soppa <3<3<3 och idag kom min pappa hem från sälen <3<3<3 nejmen lol. imorgon är det freeeeeeedag, fett najs.


Av KAJSA-STINA - 12 januari 2012 21:45

favorit i repris <3


Ovido - Quiz & Flashcards