plommon -

Alla inlägg under januari 2012

Av KAJSA-STINA - 10 januari 2012 21:02

   


slängde bara ihop dom fort, mamma hade gjort min favorit mat, den stog brevid och väntade på mig <3


   

Av KAJSA-STINA - 10 januari 2012 17:06

första dagen i skolan va kul och gick bra.

kom hem för typ 3 timmar sen och jag har bara chillat, men nu ska jag baka cupcakes ^^ kommer bilder sen, antagligen. puss


mina och lovisas förra:

fast jag vet inte vad jag ska ha på nu, slut på strösset o.s.v får väll hitta något c: 

Av KAJSA-STINA - 10 januari 2012 06:51

sticker till lovisa om 20 minuter, seya


 

eh

Av KAJSA-STINA - 9 januari 2012 21:52

har inte orkar uppdatera idag heller, faktiskt.

ska väll snart gå och lägga mig, ska ju upp halv6 imorgon, najs lixom. så godnatt, eh

dah

Av KAJSA-STINA - 9 januari 2012 19:39

idag har jag inte gjort någonting, kollat 2 avsnitt TVD, laddat ner 7 avsnitt av TVD, ska väll kolla något avsnitt Gossip Girl nu också, tråkig dag. imorgon börjar skolan, känns som om det har varit en vanlig helg bara.

Av KAJSA-STINA - 8 januari 2012 21:57

har ingen lust att blogga, är inte på humör, va inte det igår heller men julia gjorde mig på bra humör. puss

ska lägga mig tidigt idag, det var tinte så tidigt igår, 3, men aja. hejs

Av KAJSA-STINA - 8 januari 2012 13:18

grattis mamma <3


   


jag älskar dig ♥ 

.

Av KAJSA-STINA - 8 januari 2012 00:02

vissa är verkligen bra på att vara riktiga bitchar.


   

Ovido - Quiz & Flashcards