plommon -

Alla inlägg under september 2012

Av KAJSA-STINA - 30 september 2012 21:47

 

,

Av KAJSA-STINA - 28 september 2012 16:41

Av KAJSA-STINA - 26 september 2012 20:41

 

Av KAJSA-STINA - 26 september 2012 18:31

 

åh

Av KAJSA-STINA - 26 september 2012 17:52

åh i miss this hair :(

 

Av KAJSA-STINA - 23 september 2012 20:47

min helg har vart fantastisk, har haft så himla myvket kul :)

igår va jag ju i stallet, träffade alla roliga människor där och min hampus, så söt :')

sen senare på kvällen åkte jag ju till lina, jag har inte haft så kul på väldigt länge, jag har ju inte träffat henne sen tidigt i somras så vi hade ju en del att snacka och skratta för, vi åt kebabrulle och åt en himla massa godis, jag lovar vi rullade säkert fram. vid 3 idag kanske så åkte jag hem och gjorde lite läxor osv :|

men åh va kul jag har haft, älskar dig lina ♥


 

.

Av KAJSA-STINA - 22 september 2012 10:33


sticker till stallet nu <3

Av KAJSA-STINA - 21 september 2012 22:06

gud va dålig jag är på att blogga nuförtiden. men jag antar att det är lite posetivt, I MAYBE START GETTING A LIFE :D nejmen det är sjukt mycket i skolan osv. men idag, fredag så hade jag studiedag. lovisa sov här inatt, vi gjorde inget speciellt, nördade hallonsoda och åt kycklingtallrik. idag kom Irma och vi tre åkte upp på stan och hade bara kul! i ikväll skulle jag egentligen till gården men jag är så himla trött och min faster från luxemburg är här så jag stannade hemma. imorgon ska jag till stallet för första gången på nästan ett år, saknar det så himla mycket! sen ska jag sova hos min älskade lina då också, mys! n ska jag nog sova lite, långa dagar! puss

Ovido - Quiz & Flashcards