plommon -

Direktlänk till inlägg 21 september 2012

livet kom i mellan

Av KAJSA-STINA - 21 september 2012 22:06

gud va dålig jag är på att blogga nuförtiden. men jag antar att det är lite posetivt, I MAYBE START GETTING A LIFE :D nejmen det är sjukt mycket i skolan osv. men idag, fredag så hade jag studiedag. lovisa sov här inatt, vi gjorde inget speciellt, nördade hallonsoda och åt kycklingtallrik. idag kom Irma och vi tre åkte upp på stan och hade bara kul! i ikväll skulle jag egentligen till gården men jag är så himla trött och min faster från luxemburg är här så jag stannade hemma. imorgon ska jag till stallet för första gången på nästan ett år, saknar det så himla mycket! sen ska jag sova hos min älskade lina då också, mys! n ska jag nog sova lite, långa dagar! puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 18:25

nu kommer jag börja blogga på min nya blogg, ja har inte alls vart bra på att blogga men nu ska jag verkligen ta tag i det, lägg in den på minnet, nattstad.se/kajsastina ...

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 17:12

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5300950876 " ...

Av KAJSA-STINA - 18 november 2012 23:00

Av KAJSA-STINA - 4 november 2012 21:59

Av KAJSA-STINA - 3 november 2012 17:41

   

Ovido - Quiz & Flashcards