plommon -

Alla inlägg under augusti 2011

Av KAJSA-STINA - 31 augusti 2011 21:09

när jag kollade på den där hejdå sången i förra inlägget så hittade jag bara en för skön:



jag ♥ slutet asså

Av KAJSA-STINA - 31 augusti 2011 21:05

nu har jag kollat klart på robinson, gjort lite läxa, plockat in kläder i garderoben och städat lite. fett jobbigt, faktiskt. nu ska jag snart hoppa in i duschen, kommer nog inte uppdatera mer ikväll, så godnatt alla ja


omg saknar <3<3<3<3<3<3<33<3

Av KAJSA-STINA - 31 augusti 2011 19:44

skolfoto imorgon också, omg vet inte vad jag ska ha på mig, verkligen inte. har lite smått panik. iallafall, efter robinson ska jag hoppa in i duschen för andra gången idag och tvätta bort allt smink ( onödigt men whatever, jag älskar att duscha!!1! ). sen ska jag torka det och sen våga HELA håret och sova med det, imorgon när jag vaknar kommer jag ju se ut som en ängel!!111!1one!111! HHAHAHAH dör nemne det är min plan. troren funkar, eller nått. nu ska jag platsta in mina engelska böcker, fail det kommer bli.


omg kolla vad jag hittade, fett längesen ju. omgomg. hhhm, undrar om jag har kvar dendär mascaran........ 

Av KAJSA-STINA - 31 augusti 2011 17:10

jag ni märkt att jag nästan ser precis likadan ut i håret varje morron?


           


ganska kul..... 

Av KAJSA-STINA - 31 augusti 2011 16:48

men hickan jau


 

Av KAJSA-STINA - 31 augusti 2011 07:10

jau, hade tid över nu, typ 20 minuter. va snabb idag c:

såhär ser det typ ut på mårrånen:

vaknar 05:45.

duschaaaar.

borstar och fixar bena

fönar håret tills allt är tårrrrrrrrrrt

äter frukost jau

klär på min kläder

blir proactive

sminkar miiiig

plattar och tuperar + 325346 kilo hårspray.

plockar iordning allt och sticker till lovisa


inte så jobbigt, typ. lolllll.


vänta, före och efter bilder:


 


sista är fail ha-ha-ha 

Av KAJSA-STINA - 31 augusti 2011 06:36

jau, skriver ett lite tidigare inlägg idag för att jag inte har så mycket tid på morronen, men aja, jag ska väll sticka om typ en timme. kommer hem någongångggg.

ah, hejddå


heeeelt ofixad, osminkad, så har jag inte byxor på mig :c 

Av KAJSA-STINA - 30 augusti 2011 22:43

nu ska jag gå och lägga mig efter ha jobbat extra jobb i SO i en timme.nu är jag fett trött och ska upp fett tidigt imorgon. goodbye my frends.

Ovido - Quiz & Flashcards