plommon -

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av KAJSA-STINA - 7 augusti 2011 23:40

kommer det bli. ska sitta och hålla på med min tidning på gsm, kul liv jaghar.

ojuste, har ätit ennu mer popcorn, tror jag börjar tröttna, eheheh. och kollar på 4 avsnitt av fångad har jag också. <3<3<3<3<3 oooookej. smsa inatt, 0705822445. 8D

kommer säkert inte svara för jag somnat över popcorn skålen eller ngt. typ.


kan säga att jag va totalt borta när denna togs nyss. 

Av KAJSA-STINA - 7 augusti 2011 22:35



 

jag hatar selena gomez, verkligen. men nu efter känner jag att det va bättre att dom va tillsammans, eftersom att justin är så sjukt ledsen, jag förstår honom, alla miljoner kronor han har slösat på henne, och så tycker jag det är sjukt lågt av selena att dumpa honom för hans kompisar, chris brown (<3), sean och lil, öjhdfghdskgh fattar ingenting just nu. är båda glad och ledsen. 

Av KAJSA-STINA - 7 augusti 2011 20:38

harrypotter va bra, för er som undrar va det dödsrelikerna del 1. ehehe. typ. nu ska jag kolla 4 avsnitt av fångad, ses om 2 timmar :D


sjukt liten bild men whatever, bästa serien någonsiiiiiiiiin. + att josh är fett söt <3<3<3<3

   

Av KAJSA-STINA - 7 augusti 2011 20:14

vad andra gör med sina vänner:



jag och mina vänner:



--------------------------------------------------------------------------------------------------------


när andra ser justin bieber:



jag:


   


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


när andra äter:



när jag äter:


 


-------------------------------------------------------------------------------------------------------       


nu pallar jag inte mer.

NU:

Av KAJSA-STINA - 7 augusti 2011 13:50

och neeeeeeeeeeeej, jag ska inte kolla på både harrypotter och läsa frida. men jag ska öppna frida mohahahaha. o.O 

Av KAJSA-STINA - 7 augusti 2011 13:09

gick nyss till köket och märkte att vi inte hade popcorn,



så nu blire väll ut i regnet, iväg till tempo och köpa. passar väll på att köpa en tidning också. ehehehe. 

Av KAJSA-STINA - 7 augusti 2011 13:03

har precis kollat igenom 62 inlägg på bloglovin, seriöst jag följer för mångaaaa.


 

Av KAJSA-STINA - 7 augusti 2011 12:01

vad ska jag heta dååååååååå


 

Ovido - Quiz & Flashcards