plommon -

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av KAJSA-STINA - 11 augusti 2011 20:44

har 0% blogglust, bloggar imorgon, lovar.


 

puh

Av KAJSA-STINA - 11 augusti 2011 11:39

vaknade nyss, hatar att jag sover så länge, vill vakna 8 och ha hela dagen framför mig ju.

aja, ska snart hoppa in i duschen och sen åka till stugan, eftersom att vi ska till mira och eva, fett rädd är jag, hatar att mamma bara går och bestämmer sånt. dö.

aha okej, kommer inte kunna uppdatera så mycket idag, inget alls kanske faktiskt :c venne. aja herrå.


hittade en så snygg bild som anna har tagit på mig förra sommarn :') 

Av KAJSA-STINA - 11 augusti 2011 00:59


svar: HAHAHAHAHHAHAHAH okej. 

Av KAJSA-STINA - 11 augusti 2011 00:22

idag, torsdag, ska jag till en mycket gammal vän med mamma, jag är så sjukt rädd så det finns inte. fattar inte varför. jätte läskigt.   

Ovido - Quiz & Flashcards