plommon -

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av KAJSA-STINA - 14 augusti 2011 23:25


svar: kbry 

Av KAJSA-STINA - 14 augusti 2011 23:16

har pratat med lovisa i en timme nu, spelat tfm, gsm, facebook och allt detdär. ska nog äntligen få se henne imorgon också, awesome <3

nu ska jag sova, har många timmar att ta igen. godnatt allihopaaaaaaa


bild jag lixom bara hittade, eheheh. 

aw

Av KAJSA-STINA - 14 augusti 2011 19:51

Av KAJSA-STINA - 14 augusti 2011 18:52


 

Av KAJSA-STINA - 14 augusti 2011 18:19

har kollat igenom 90 inlägg på blogglovin fast jag tog en paus efter halva, och kollade på 2 avsnitt av fångad, hehehe. pappa har satt upp spegeln utanför mitt rum också, fett bra. såklart. måste dra igong med uppdateringen nu, har massor bilden jag ska visa er också ju, typ. aja, nu ska jag redigera dom dårå.


trött, skabbig och ful bild som jag tog nyss, är så sjukt trött efter igår asså. 

Av KAJSA-STINA - 14 augusti 2011 16:05

så sjukt kul.


Av KAJSA-STINA - 14 augusti 2011 14:41

kom hem vid 4tiden inatt efter en lite galen tur hem, men det gick bra tillslut och när jag kom hem så satte jag och mamma oss och drack te och åt macka. nu till liseberg, det va sjukt kul och coolt, nejmen jag har inte vart där på skit länge så det va häftigt ;) ANNA VANN EN STOR GAISHA SOM JAG SKULLE HA JU, när hon vann jag ba: ANNA DU VANN så att alla hörde :c och så ägde mi ut alla i jukebox och lisebergsbanan ;)


 

erkänn heta vi är? c; 

Ovido - Quiz & Flashcards