plommon -

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av KAJSA-STINA - 5 augusti 2011 22:05

sjukt bra låtar <3


Av KAJSA-STINA - 5 augusti 2011 21:44



vafan tror du.



och du, på vilket jävla sätt skulle jag vara låg om jag inte skulle gilla honom? bry dig inte om mitt liv lilla gumman. och vet du, jag lovar att jag gillar honom  mer en du. ha. 

Av KAJSA-STINA - 5 augusti 2011 20:13

i morse åkte vi till stan, pappa fixade upp lådorna och ben till skrivbordet <3 tacktacktack <3<3<3 jag själv fixade hela bokhyllan. äntligen börjar det bli lite bra, fast det är fortfarande massor att göra... tapesera, måla mitt rum och mitt badrum, köpa massa möbler. men ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh. nu ska jag kolla postkodskampen och käka, yeh o

Av KAJSA-STINA - 5 augusti 2011 16:21

jag ingenting att blogga ooooooom, åhhhh sdghdshs.

ge mig förslaaaaaag...?


 

Av KAJSA-STINA - 5 augusti 2011 16:03

HAHAHAHA kom nyss upp i huvet, det va såhär pannkaka i skolan en dag, och jag skulle ha den understa, så jag va tvungen att ta bort pannkakan som låg över den. HAHA. och då stog mattanten på andra sidan disken, så att hon stog mittimot mig lixom, och då skulle jag skvätta bort dendär pannkakan och då kom den på mattanten, HAHAHAHAHA. och alla våra mattanter är utländska så man fattar inte vad dom säger, så började hon skrika till mig bara:
hon - VAD DU GÖRA MOT MIG VA?!?!?!
jag - detdär var värkligen inte med meningen....
hon - jo du skrätta mat på mig!!!!!
jag - *dör och går därifrån*
HAHAHAHHA så nu är jag fett rädd för dendär mattanten </3

Av KAJSA-STINA - 5 augusti 2011 11:03

ja, vafan händer? 2 besökare igår, och en av dom va jag, 1 BESÖKARE? jag kan komma upp till typ 25 per dag, och nu 1? jag blir fett rädd hörni. är alla bortresta eller? asså omg ne sluta. :'c ni skrämmer mig.

Ovido - Quiz & Flashcards