plommon -

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2011

HAHAHA

Av KAJSA-STINA - 5 augusti 2011 16:03

HAHAHAHA kom nyss upp i huvet, det va såhär pannkaka i skolan en dag, och jag skulle ha den understa, så jag va tvungen att ta bort pannkakan som låg över den. HAHA. och då stog mattanten på andra sidan disken, så att hon stog mittimot mig lixom, och då skulle jag skvätta bort dendär pannkakan och då kom den på mattanten, HAHAHAHAHA. och alla våra mattanter är utländska så man fattar inte vad dom säger, så började hon skrika till mig bara:
hon - VAD DU GÖRA MOT MIG VA?!?!?!
jag - detdär var värkligen inte med meningen....
hon - jo du skrätta mat på mig!!!!!
jag - *dör och går därifrån*
HAHAHAHHA så nu är jag fett rädd för dendär mattanten </3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 18:25

nu kommer jag börja blogga på min nya blogg, ja har inte alls vart bra på att blogga men nu ska jag verkligen ta tag i det, lägg in den på minnet, nattstad.se/kajsastina ...

Av KAJSA-STINA - 8 december 2012 17:12

" Kod för att importera min blogg till Nattstad: 5300950876 " ...

Av KAJSA-STINA - 18 november 2012 23:00

Av KAJSA-STINA - 4 november 2012 21:59

Av KAJSA-STINA - 3 november 2012 17:41

   

Ovido - Quiz & Flashcards