plommon -

Alla inlägg den 15 augusti 2011

meh

Av KAJSA-STINA - 15 augusti 2011 23:34

asså omg, funderar på att gå och lägga mig, har ingenting att göra just nu på datan. omg omgomgomgomg, damp. snedamp, som lovisa säger hela tiden, lol.

Av KAJSA-STINA - 15 augusti 2011 22:15


svar: omg tack. hahahaha okej 0.o 

Av KAJSA-STINA - 15 augusti 2011 22:10

     


tack sötis <3 

Av KAJSA-STINA - 15 augusti 2011 21:49

jag vet. men jag har ett liv också.

som jag sa förut så väckte lovisa mig och sen cyklade jag till henne, det va meningen att jag bara skulle få lite saker men det blev att jag stannade och vi drog hem till emma som va med elin, men elin åkte hem vid 4 typ. sen tatuerade lovisa och jag emma med nagellack på hela vaderna, jätte fint med det skulle inte hennes mamma tycka så det vart kaos. men imorgon ska jag och lovisa upp på stan, panka som vi är, och leta efter en sak, ehehhehe, hemligt. mshsh. kommer i nästa inlägg om vad jag fick av lovisa, ehehe. omg.

Av KAJSA-STINA - 15 augusti 2011 21:34


svar: OMG JA SAKNAR DET REDAN <3<3<33<3<3<3<3

Av KAJSA-STINA - 15 augusti 2011 11:36

...mina vänner.

lovisa ringde och väckte mig, typ vid elva. hon ba skaru komma eller?

jag ba aha ah visst. så jag sprang upp i duschen och ut ur duschen och blablabla. så nu ska jag väll snart dra till henne, eller jag måste äta frukost, ja, precis, frukost. påtal och frukost, nu ska jag äta frukost. nu vart det ett jävligt chat om frukost, men whatever. hejs


pallar inte lägga in bild, bloggar mer sen, chao.

Ovido - Quiz & Flashcards