plommon -

Alla inlägg den 21 augusti 2011

.

Av KAJSA-STINA - 21 augusti 2011 21:08

lustigt att sista dagen på sommarlovet är bästa dagen på sommarlovet


när allt är klart får ni veta, min gädje går inte att beskriva


   

Av KAJSA-STINA - 21 augusti 2011 16:16

har säkert lagt ut den förut men HHAHAHAHA whatever,


Av KAJSA-STINA - 21 augusti 2011 13:53

ni vet ju illuminati grejset, att om man tillexempel inte sätter in hemliga ord baklengen i en text så blir man dödad. det sägs att det va så MJ dog. och nu hittar jag dom här:



ah, nu kanske ni fattar om ni inte gjorde det, men det har ju länge pratats om att lady gaga är med i illuminati grejsen men när jag sökte lite till så hittade jag denhär:



och jag dog seriöst.


omg jag är hemma själv också, asså åh, nej är livrädd nu ju :'c

Av KAJSA-STINA - 21 augusti 2011 10:17

när jag har tråkigt kollar jag på youtube ok


Ovido - Quiz & Flashcards