plommon -

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av KAJSA-STINA - 1 augusti 2011 22:45

ja, det sitter vi och kollar på, efter det ska vi sova i våran koja. gonatt <3<3

Av KAJSA-STINA - 1 augusti 2011 21:06

äntligen har gsm fått onepiece, <3<3<3


 

Av KAJSA-STINA - 1 augusti 2011 20:40

har fullt upp och jag har inte haft pauser på att blogga, + att internet sugeeeeeeer.

jag och filippa har vart vid nationalparken och fikat, ätit morötter, skrattat, och nu har vi precis byggt klart våran azum koja, den vart fett bra, har allt från fläkt till tak :D:DDD:D:DDD:D:DD

aja, nu kollar vi på lotta på liseberg, SJÖNGER ALLSÅNG nivet. 

lfkadlgk paj är gott.

Av KAJSA-STINA - 1 augusti 2011 12:39

ja, jag är tvungen att mobilblogga, bara för att unte internet går igång, fbvfhb..åååhh mitt liv går under, har gjort allt, men det går intte att få igång.aaaja snart ska vi hämta filippa typ, snart. och åka till stugan.tur att vi iallfall har internet i stugan. nu irkar jag inte skriva mer... hejs

Av KAJSA-STINA - 1 augusti 2011 00:27

okej förlåt, hittade en passande bild. nu ska jag sova.


 

Av KAJSA-STINA - 1 augusti 2011 00:19

okeeeej, måste sova nu.

imorgon blir det en lång dag.


HAHAHAHA nej jag skoja.


 

HAHAHAHAHHAHA nej. 


rätt bild, längtar till imorgon " senare ". fiillipaaaaaaa  

Av KAJSA-STINA - 1 augusti 2011 00:14

idag, första augusti, är det exakt 22 dagar kvar till skolan, och jag längter inte en skit.


bara efter kompisarna. ♥ 

Ovido - Quiz & Flashcards