plommon -

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av KAJSA-STINA - 29 augusti 2011 22:04

nu ska jag då och borsta ut mitt låååånga guldiga prinsesshår, sedan ska jag borsta mina otroligt vita prinsess tänder, sen ska jag lägga mig i min ljuva säng och känna om där finns någon ärta. nemen godnatt. <3


trött kajsa just nuuuuu, vettefan vad jag gör men armen, och omg det syntes att jag har kräm vid näsan, omg avlider. skit på er. 

Av KAJSA-STINA - 29 augusti 2011 21:48

fett dålig bild men jag pallar inte.


mascara | H&M | 139 krrrrrrr 

Av KAJSA-STINA - 29 augusti 2011 21:15

fixar resten imorn, så ni får dom imorgon asså. tar ganska långt tid och tar på energin, men aja, här har ni:


               

Av KAJSA-STINA - 29 augusti 2011 20:01

glömde att det va, gör klart bilderna och visar dom sen, måste se robinson. ehehe.

Av KAJSA-STINA - 29 augusti 2011 19:43

ska redigera och ladda upp bilder på dagen med lovisa nu jau

kommer i nästa inlägg c:


random bild från förra året jau 

Av KAJSA-STINA - 29 augusti 2011 07:13

klar för skolan, ganska långt i förväg. drar till lovisa halv typ, aaa. emh. slutar 3 och jag ska försöka dra med någon upp på stan, måste ha nu mascaraaaaaaaaaaaa, vann på trisslott också, 25x2=50 kr, + veckopeng måste räcka till dendär ja. nu ska jag platta håret mer, looooooooool.


okej jag erkänner, jag kan inte vara seriös på ett enda kort ne. 

Ovido - Quiz & Flashcards