plommon -

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av KAJSA-STINA - 26 augusti 2011 20:52

efter maten cyklade jag och pappa och skulle fotta solnedgången, råsa himel <3 vart inte så bra kort, men pappa och jag ska köpa nytt objektiv snart sååååå. ni får se bilderna någongång i framtiden, loool. nu ska jag be om glass, imorgon ska jag rida och jag är taggad <3 aha mhm. nu swka jag kolla på råttafilmen nivet. 

aha gonatt och hejså

Av KAJSA-STINA - 26 augusti 2011 18:32

 

erkänn att lina är söt? <3

Av KAJSA-STINA - 26 augusti 2011 18:06

har bara solat när vi varit här i stugan, lol. ingen ide att göra det men jag har inte bättre för mig.... c:

imorgon så ska jag ju rida, lite kul faktiskt, parino, tror jag. loloololoolol.

nu ska jag äte morot, så nu kan jag inte blogga. traaaaalalalla.


Av KAJSA-STINA - 26 augusti 2011 13:11

 

Av KAJSA-STINA - 26 augusti 2011 13:06

slutade ju somsakt tidigt idag, väldigt tidigt faktiskt.

hann inte blogga i morse, min klocka ringde inte så jag gick upp en timma senare en vad jag brukar, så det vart lite stressit, men jag hann.

vi ska ut i stugan i helgen för att det är ju fett fint väder, melike <3 25 grader och sol trodde man ju lixom inte. så nu har jag precis dragit på sommarklader och allt detdär och ska chilla i solstolen. pappa tar med data så jag kan blogga men det komme rinte bli så bra uppdatering. pusshej


jag just nuuuu 

Ovido - Quiz & Flashcards