plommon -

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av KAJSA-STINA - 4 augusti 2011 22:09

omg, haha och aw.


omg

Av KAJSA-STINA - 4 augusti 2011 22:06

omg kolla vad jag såg nyss:


hur tusan kunde jag glömma det?  

Av KAJSA-STINA - 4 augusti 2011 21:16

kollar på något delfin program om delfiner, hur dom blir behandlade. dom fångas in, i ett nät, massor delfiner då asså, dagen efter så kommer delfin-tränare och väljer ut dom som ser bäst ut, och flyger hem dom till sitt akvarium i ngt land. och dom delfinerna som inte bli valda, DÖDAR DOM? hur tänkar människorna? och japan är det värsta landet som gör såhär, med delfinerna. och dom delfinerna som bor tillexempel på kolmården, och gör shower hela dagarna, ler för att dom måste. och dom flesta delfiner som dör, dör oftast av att göra självmord, slutar allså andas för att dom inte vill leva.

asså omg, fyfan va hemskt.

Av KAJSA-STINA - 4 augusti 2011 17:27

HAHAHHAHA, 


- nej men titta vilken fantastisk ko!!!!!1!!11!1!!oneone!1!!!!!


HAHAHAHAHAH dör på dom <3<33<3<3<<3<33<3


 

Av KAJSA-STINA - 4 augusti 2011 17:10

HAHAHAHAHHAHAHAHA kul


fjortizzzz vah deh jaaah  


men seriöst gsm går för långt,

<3

Av KAJSA-STINA - 4 augusti 2011 15:20

smallville + popcorn + skön soffa = livet <3


   

Av KAJSA-STINA - 4 augusti 2011 14:16

preeeeeeeecis, jag har solat hela morgonen, blev fett brun direkt? as skumt. aja.

JAG HAR TVÄTTAT BILEN OCKSÅ, den silvriga dårå, ehehe. 

nu ska jag äta hamburgare och sen skulle vi ut på ngn picnik, aw vilken söt familj jag har. ah.

Av KAJSA-STINA - 4 augusti 2011 11:54

godmorgon, mina vänner.

idag ska jag...........inte gör någonting. så kul liv.

vill in till stan, ni får inte veta varför, för ni kommer få se senare eheheheeh.

nu kollar jag på simpson och ska käka frukos..

IDAG KOMMER LOVISA HEM OCH JAG ÄR HYPEEEER. <3<3<3

ajaajaa, hejjjjjjs

Ovido - Quiz & Flashcards