plommon -

Alla inlägg under april 2011

Av KAJSA-STINA - 30 april 2011 22:47

hej, sitter här med lovisa nu, och vi dricker mjölk. ah.

imrogon så kanske jag inte hinner blogga, för vi ska ju till irma ganska tidigt... :)))
boda borg duvet (y) ♥ men nu ska vi typ sovaaaa

godnajt.


<----- trött. glad. ----->

Av KAJSA-STINA - 30 april 2011 17:05

fett dålig uppdatering, jaaaa vet.. -.-

men asså jag sa ju att jag skulle blogga igår, ah. men då visar det sig att pappa inte hade internet, så jag kunde inte blogga. ): 


men idag red jag ju, red bolero ute, det va väll kul, men vi fick inte rida så länge för att ngra hästar dampade. ): MEN NÄSTA MÅNAD SKA JAG HA BROLLE ♥♥♥ hihi.


sen kommer lovisa, hon ska sova här, sen imorgon så sticker vi till irmas kalas (y) najjjs ♥

Av KAJSA-STINA - 29 april 2011 14:40

ska till marieberg nu, sen till stuga, har brottom.. shooo :)))) ♥

Av KAJSA-STINA - 28 april 2011 21:34

kom nyss ut ur duschen, sen ska jag lägga mig isängen och träna på ögats delar, har nämligen prov imorgon, kan inte ett shit :)) godnajjt ♥


gammal.se  

Av KAJSA-STINA - 28 april 2011 20:14

Av KAJSA-STINA - 28 april 2011 19:54

HAHAHAHAHAHHAAHHA kolla det här,

gå in på google karta, klicka på vägbeskrivningar och skriv in kina i första, och japan i den andra, sen på hämta vägbeskrivning. sen så bläddrar du ner till nummer 27, och läs. HAHAHHAHAHHAHA.

bild för er som inte orkar ;



 

Av KAJSA-STINA - 28 april 2011 17:06

kom hem typ halv 4 från skolan,bara för att vi hade vart istadsparken typ hela dagen, där letede vi skräp (?) ah, det va ju kul.. ehhe.

nu när jag kom hem, så satte jag mig och designade på gsm, gick inte lika bra som igår, men ah .,, , ë döldfpih . nu ska jag gå igenom alla inlägg på bloglovin, sen ska jag äta, seeeeeyu.

Av KAJSA-STINA - 27 april 2011 22:02

filippa och jag var ju i stugan idag, HAHA, vi garvade sönder i lekstälningen ju :c

sen spelade vi fotboll, EHEHE. gick ju super asssså, sen gick vi in i skogen, sensensen. skoja. men det var jätte kul ! :DDDDDDD ♥ nu ska jag sova, vet att uppdateringen suger, måste träna till prov på fredag oxå :ccccc godnatt ♥


 


Ovido - Quiz & Flashcards