plommon -

Alla inlägg den 24 april 2011

Av KAJSA-STINA - 24 april 2011 21:42

sitter här i stugan och kollar på bingolotto <3<3<3<3<3 visste ikke att det var så kul asså :))

aja, har ju bara solat och hoppat studsmatta hela dagen, OCH JAG HAR BLIVIT GANSKA BRUN ASSÅÅÅ :DDDD men ah.. nu ska jag kolla klart på bingolotto, sen ska jag sova. :) och imorgon ska jag till bror min ;DD godnatt :D

Av KAJSA-STINA - 24 april 2011 15:17

så, nu har jag solat hela dagen, tror faktiskt att jag börjar få fram min natuliga färg lite nu HAHAHAHA, brun duvet. ;)) men nu ska jag ut i skogen och fota med papi, dom kommerväll upp på bloggen ngn gång :)) shoaaekiewjihg.

Av KAJSA-STINA - 24 april 2011 10:22

FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING, VET ATT DEN SUGER.

jag skulle faktiskt slänga in ett inlägg igår med massa bilder men då pajade hela internet ):


men ah, idag verkar det vara en fin dag, så idag ska jag soooola mer en igååår..

fast nu ska jag äta frukoosst, byeeee


Ovido - Quiz & Flashcards