plommon -

Alla inlägg den 26 april 2011

Av KAJSA-STINA - 26 april 2011 22:42

måste verkligen sova nu, pappa dödar mig. godnatt ♥

Av KAJSA-STINA - 26 april 2011 21:25

jag och pappa hittade ingenting på maxiii, så vi åkte hem.. :)

när jag kom hem så satte jag mig vid datorn och har suttit här sen dess :))

haha, datttttaaanörd.

idag iskolan, var väll bra, tema hela morgonen, och sandra hade med sig sin son också, han va så söt :')) sen sista lektionen, så kom det två killar från norrby, dom hade studiedag idag.

dom säger att dom ska börja i våran klass i sexan, man ah.. haha sandra var inte i klassrummet när dom kom, och när hon kom så gömde dom sig bakom två böcker, sen efter ett tag så sa juro ba; sandra, visste du att vi hade fått två nya killar i klassen? så kollade dom fram bakom böckerna och alla garrva, men dom fick stanna och jobba matte (?) sen när vi hade slutat så kommer en av dom fram till mig och ba; han på tröjan, *tar handen på halsen och lixom drar den som att han halshugger sig själv* (jag hade justin bieber tröjan asså) jag ba; han framför mig *tar handen på halsen och lixom drar den som att jag halshugger mig själv*.. HAHAH, han vart ägd. imorgon är det chill dag ;)) bästa dagen i veckan, om man tar bort NOn ,


nu ska jag duscha, byeee ♥

Av KAJSA-STINA - 26 april 2011 17:18

nu sticker jag och papi till maxiii och letar gsm grejer till mig, + en bok hihihihih! :D hareeee ♥


aw haha  

Av KAJSA-STINA - 26 april 2011 17:16

SVAR PÅ KOMMENTAR.

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards