plommon -

Alla inlägg den 14 april 2011

Av KAJSA-STINA - 14 april 2011 20:50

och föresten, glömde skriva i förra inlägget att min mobil har pajat :D:D:D:D skoja, men ah, den har det.. stog i klassrummet, med mobilen i handen.. kevin + lovisa = spelar fotboll, kevin puttar mig och min mobil ramla i gölvett :DDDDDDDDD så glad jag är..


 


stora feta sprickor på skärmen, gött. men det funkar alldeles utmärkt :))   

Av KAJSA-STINA - 14 april 2011 20:41

sho och förlåt för dålig uppdatering ://

har haft fullt upp hela dagen :c HAHAHA omg.

skolan var bra, skjutsade albin en bit efter skolan oxåå. haha.

sen cyklade jag och lovisa upp på stan, det var kul.

jag köpte ;


skor från monki, 180 spänn :)) as sköna och coola ♥


men AHHAHA på gubben som var läskig på sportaffären :c

vi stog och provade bikinisar, och så hör vi att han står typ utanför sen bah;

ni tjejer, ni vet att man inte får vara 2 i provhytten va? vi bah; nä okej.. han; ja, för då kan ni misstänkas för stöld.. vi bah; okeeeeej, helt livrädda lixom.. sen när vi var klara så sprang vi ut ur affären :c


aja, nu ska jag träna på fettoengelskan ! byeeee ♥  

Ovido - Quiz & Flashcards