plommon -

Alla inlägg den 25 april 2011

Av KAJSA-STINA - 25 april 2011 22:08

hejhejhejhejhej, skoja.

känner att jag har vart sämst på att uppdatera på påsklovet, ellerhur ? :c

men jag har gjort så gott jag kan, och om man har ledit så har man!

kom hem från brochan vid kanske 8, jag, mamma, lollo & brochan kollade på 'i rymden finns inga känslor', den var väll bra ;)) fick även en harrypotter film med mig hem :)) den ska jag se ngn dag ;))

men nu ska jag ladda upp alla vår bilder från stugan, dom kommer imorgon, eller i nästa inlägg :)) ♥


bilden på anna gick ikke att ladda upp, ingen annan häller, sorry. prova imorgon igen. godnatt ♥



Av KAJSA-STINA - 25 april 2011 15:29

dålig uppdatering, lalalala. :c

men jag är i stan iallafall, omg imorogn är det skolaaaaaaaa . :DD saknar faktiskt lite ♥

men nu ska jag till brochan, ska försöka att lägga in alla vår bilder på datorn sen oxå, så kanske ni får se dom ikväll :) ♥ hejdå sålänge .


sakna stockholm, längta stockholm ♥     

Ovido - Quiz & Flashcards