plommon -

Alla inlägg den 21 april 2011

Av KAJSA-STINA - 21 april 2011 22:22

okej, har nördat gsm heeela tiden, omg, seriöst jagär helt beroende, men ah.

ska till stugan imorgon, + pappa tar med sin dator = jag kan blogga...

PLUS ATT ANNA FÖLJER MED OCH KAJSA ÄR SUPERDUPER GLAD FÖR ATT JAG HAR INTE TRÄFFAT ANNA PÅ det känns som ÅR !!!!! :D:DD:D:D men ah. vi ska ha kul har jag bestääääääääämt (a) hihi ♥

nu ska jag kolla igenom alla 100 inlägg på bloglovin, sen ska jag nörda gsm, sen ska jag sova :) godnajt alla barn.


fin stallbild på anna jaow. ☺  

Av KAJSA-STINA - 21 april 2011 20:32

kom hem vid åttaaaaa ;) typ ah.

det va väll kul :)

nu ska jag koka nudlar, och nörda gsm, chaoooooo :F ♥


hickans och min förra header, gillar min cp hand skarpt (y) ♥  

Av KAJSA-STINA - 21 april 2011 17:25

sticker till kusinen på kalas nu, hade helt glömt det, så nu är det brottom, bloggar mer ikväll :) ♥


 

Av KAJSA-STINA - 21 april 2011 16:04

HAHAHAHAHHAA OMG, KILLEN ÄR JU NÄSTAN BÄTTRE EN SJÄLVASTE BIEBER <3<3<3<3<3 HAN GJORDE MIN DAAAAAAAG :D:D:D:D:D:D:D


spola fram till 1:52 HAHAHAHHAH




Av KAJSA-STINA - 21 april 2011 11:34

gick nyss upp, känner mig lite små lat idag, så det blir väll att bara sitta och chilla framför datorn, sims2 <3<3<3 skoja, men det är kul, men ah.

nu ska jag äta frukost, pusshejjjjjjjjj ♥


slumpad bild i hickans och min mapp ;)  

Ovido - Quiz & Flashcards