plommon -

Alla inlägg den 11 april 2011

Av KAJSA-STINA - 11 april 2011 22:07

nu har jag ätit glass, och är hel nöjd ! :D

så nu ska jag sovaaaaaaa, godnatt alla söta ♥


random bild på boris ♥  

Av KAJSA-STINA - 11 april 2011 18:26

bildbomb sen hickan och jag bakade igåååååår.


klickabara'


                                                       


vart inte alla, råkade stänga ner bloggjäveln, så nu orkar jag inte mer...


Av KAJSA-STINA - 11 april 2011 16:04

först ;




jag ;




sen ;




jag ;




tre år efter ;




jag ;


        

Av KAJSA-STINA - 11 april 2011 14:58

skyndade mig hem från skolan idag, så att jag slapp alla killarna..


ska försöka få med mamma upp på stan när hon har vaknat, hon sover nämligen ;D


ses sen ♥


har sjuuuuuuuukt mkt rörelse bilder på justin ! :c (?)   

Ovido - Quiz & Flashcards